Ik ga kijken of het morgen misschien wel met die maat lukt maar anders zet ik ze er gewoon in het volledige formaat op.
Hoe ik ze hier moet plaatsen had ik al gelezen en dat snap ik ook. Dat gaat wel lukken.
Morgen zet ik er nog meer foto's op en dan ga ik hier ook een topic aanmaken.
Bedankt voor de reacties!
17-50 Tamron of 17-50 Sigma?
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: 17-50 Tamron of 17-50 Sigma?
Ik heb weer hetzelfde probleem, zelfs met de grootste maat worden foto's heel lelijk
Hier is een voorbeeld:
https://www.flickr.com/photos/142297773 ... ed-public/
Als je inzoomt zie je bijvoorbeeld dat de tekst heel wazig en lelijk is terwijl ik die er later op had gezet en hij helemaal scherp zou moeten zijn.
Hier is een voorbeeld:
https://www.flickr.com/photos/142297773 ... ed-public/
Als je inzoomt zie je bijvoorbeeld dat de tekst heel wazig en lelijk is terwijl ik die er later op had gezet en hij helemaal scherp zou moeten zijn.
Mooie foto trouwens!
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
-
- Forumlid
Sorry dat ik momenteel niet reageer maar ik zit nu in Oostenrijk .
Ik heb de lens nu al wat langer en ik ben er erg blij mee. Ik heb nog nooit zulke scherpe foto's gemaakt en het is precies wat ik zocht.
Ik heb alleen wel een klein probleemp met de witbalans, automatisch doet hij het niet zo goed want dan wordt alles heel erg blauw. De andere standen werken ook niet altijd goed. Ik denk dat het in de lens zit want met de kitlens van mijn vader had ik het probleem niet.
Ik ben er ook achter gekomen dat beeldstabilisatie op sommige momenten best wel handig is. Vandaag waren we in een kerk en daar moest ik de iso hoog doen om scherpe foto's te maken. Ik ging 's avonds ook nog even met mijn vader fotograferen en dat was soms ook moeilijk. Maar dat vind ik verder niet zo erg. Ik ben echt verbaast over hoe scherp de foto's zijn dus ik ben echt heel erg blij hiermee.
Als ik terug ben ga ik hier zeker wat foto's laten zien.
Ik heb de lens nu al wat langer en ik ben er erg blij mee. Ik heb nog nooit zulke scherpe foto's gemaakt en het is precies wat ik zocht.
Ik heb alleen wel een klein probleemp met de witbalans, automatisch doet hij het niet zo goed want dan wordt alles heel erg blauw. De andere standen werken ook niet altijd goed. Ik denk dat het in de lens zit want met de kitlens van mijn vader had ik het probleem niet.
Ik ben er ook achter gekomen dat beeldstabilisatie op sommige momenten best wel handig is. Vandaag waren we in een kerk en daar moest ik de iso hoog doen om scherpe foto's te maken. Ik ging 's avonds ook nog even met mijn vader fotograferen en dat was soms ook moeilijk. Maar dat vind ik verder niet zo erg. Ik ben echt verbaast over hoe scherp de foto's zijn dus ik ben echt heel erg blij hiermee.
Als ik terug ben ga ik hier zeker wat foto's laten zien.
-
- Forumlid
Ik denk dat dat probleem met de witbalans opgelost is. Hij doet het plotseling weer