Gerrit, ik print hier ook veel af op A4 en A3 / A3+ . Foto's van de D2x en D3 hebben meer dan voldoende resolutie om goede afdrukken mee te maken (Yoyo heeft er wel eens een verhaaltje over geschreven). Vanuit capture gaat het printen erg goed en ben ik tevreden over de resultaten (op Epson dan).
Als je nog tips nodig hebt dan hoor ik het wel. Het heeft mij vrij veel tijd gekost voordat alles 'klopte' kleur, belichting, papierselectie etc. maar het is meer dan de moeite waard om je erin te verdiepen, de resultaten worden wel zo veel mooier als alles op elakar is afgestemd.
Om even terug te komen op de D3. Ik heb zojuist aardig wat foto's gemaakt met de D3 en de F100 met een Fujifilm superia rolletje. Afwisselend de F100 en de D3 bij redelijk gelijke belichting en ISO / ASA stand (200iso en 200asa moet ik geloof ik zeggen

). Objectieven over en weer gewisseld etc. (wat ben ik blij dat ik niet verder in DX heb geinvesteerd overigens) en gespeeld met pola filter. Het rolletje is vol en zal ik snel laten ontwikkelen en dan kunnen we eens een vergelijk maken tussen film en de D3
Ben benieuwd wat daar uitkomt (overigens mijn eerste analoge filmpje in 5 jaar, als dat maar goed is gegaan, en ja de viewfinder van de F100 is echt groter en helderder)