2de hands prijzen D2X (upd. wat testjes gedraaid)
- Jolanda
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Zie nou wel Mike!
Alle berichtjes tussen het 2e berichtje op blz. 1 en dit bericht mogen gewist worden!!!!!
Gefeliciteerd.
JoManda
(ik heb echt telepatische aanleg; ik voorzie gewoon dingen die op een dag gebeuren....)
Alle berichtjes tussen het 2e berichtje op blz. 1 en dit bericht mogen gewist worden!!!!!
Gefeliciteerd.
JoManda
(ik heb echt telepatische aanleg; ik voorzie gewoon dingen die op een dag gebeuren....)
click voor mijn foto's op flickr.
- Jaap Driest
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Nee, dat lees ik dus niet...mikemix schreef:Code: Selecteer alles
[quote="PatrickP"][quote="Jur"]Hier lees ik toch min of meer dat je de D300 een betere camera vindt. Toch? Dus de semi-pro camera van nu verslaat het topmodel van Nikon van een half jaar geleden??? :shock:[/quote] Of je leest, ondanks dat de D300 nieuwer is..bladie bla...bladie bla...

Je quote tags staan trouwens niet helemaal lekker Mike! Laat maar, is al verbeterd...
Oh ja, gefeliciteerd met je aankoop Mike!

Laatst gewijzigd door Patrick op di mar 04 2008 11:35 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Hij heeft een D300 voor alles boven de 400 ASA. Daaronder gebruikt hij de D2X. Dat bedoeld hij.PatrickP schreef:Nee, dat lees ik dus niet...mikemix schreef:Code: Selecteer alles
[quote="PatrickP"][quote="Jur"]Hier lees ik toch min of meer dat je de D300 een betere camera vindt. Toch? Dus de semi-pro camera van nu verslaat het topmodel van Nikon van een half jaar geleden??? :shock:[/quote] Of je leest, ondanks dat de D300 nieuwer is..bladie bla...bladie bla...
Je quote tags staan trouwens niet helemaal lekker Mike! Laat maar, is al verbeterd...
Oh ja, gefeliciteerd met je aankoop Mike!
Het is een aankoop die ik niet erg goed begrijp. Met de komst van de D200 kwam de D2Xs al aardig onder druk te staan. Want qua prestaties doet die D200 nauwelijks onder voor de D2Xs. Met de komst van de D300 mag de D2Xs gewoon als achterhaald worden beschouwd.
En dan koop je toch een D2Xs? Misschien iets te impulsief geweest?
Maar desalniettemin niettegenstaande veel plezier met je D2Xs.
Nee
Ik ben één keer in mijn leven impulsief geweest, een gestreepte pyama, terwijl ik geen pyama's draag
Misschien wordt die D300 een beetje over......?!
Wat niets afdoet aan de D300, echter de prijs v/d D2Xs is op het moment om te lachen.

Ik ben één keer in mijn leven impulsief geweest, een gestreepte pyama, terwijl ik geen pyama's draag

Misschien wordt die D300 een beetje over......?!
Wat niets afdoet aan de D300, echter de prijs v/d D2Xs is op het moment om te lachen.
Laatst gewijzigd door mikemix op wo mar 05 2008 12:08 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Handling van een toestel is vele malen belangrijker dan een sensor. Zeker als je bij deze camera's onder de 400 asa blijft.GdP schreef:Het is een aankoop die ik niet erg goed begrijp. Met de komst van de D200 kwam de D2Xs al aardig onder druk te staan. Want qua prestaties doet die D200 nauwelijks onder voor de D2Xs. Met de komst van de D300 mag de D2Xs gewoon als achterhaald worden beschouwd.
Laat vooral iedereen het nieuwste van het nieuwste kopen. Dan kunnen wij lekker geodkoop onze hobby uitvoeren met tweedehands spullen die het nog net zo goed doen als toen ze nieuw waren...
Het komt nog altijd op de fotograaf aan...
- alfredo
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Sorry Gerrit, maar de d200 is een goede camera op prosumergebied, maar de D2Xs is toch echt een super prof camera evenals de D2hs... achterhaald? hoe kom je erbij..
D4, D2h,,AFS 70-200vr 2.8 80-200 ED f2.8, Nikkor 300mm F4 ED, ,sigma 24-70 2.8, nikon 50mm 1.8, Kenko TC Teleplus MC7 2X DG,, polarisatiefilter 77mm een tas en een manfrotto eenbeenstatief..