Deze heb ik vandaag gemaakt:

De foto's apart:

De natuur? Jij laat je ook niet onbetuigd!Ja de natuur is los.
Rare reactie...GdP schreef:x
Jaloers ?? Hier word ik gewoon hartstikke verdrietig van. Krijg ik dus niet voor elkaar hè, heel zo`n bij of wesp scherp. En deze zijn met F8 genomen.vulture schreef:TobiaS, SCHITTEREND , IK BEN JALOERS!
Ik had ook al op Gerrits bericht gereageerd met de vraag of ie de img link verkeerd had getypt. Zie alleen mijn reactie niet meer, terwijl die er echt heeft gestaan !? Schiet mij maar lek.........rbfoto.nl schreef:Rare reactie...GdP schreef:x
Dit is niet de eerste keer dat je dit doet. Is kritiek je grootste vijand?
Verder zie ik wel een hoop heerlijke platen langskomen, een aantal zouden niet misstaan op canvas aan de muur.
Liever niet; ik zie je graag nog eens aan het werk tijdens een van onze uitjes.remoss schreef:Ik had ook al op Gerrits bericht gereageerd met de vraag of ie de img link verkeerd had getypt. Zie alleen mijn reactie niet meer, terwijl die er echt heeft gestaan !? Schiet mij maar lek.........rbfoto.nl schreef:Rare reactie...GdP schreef:x
Dit is niet de eerste keer dat je dit doet. Is kritiek je grootste vijand?
Verder zie ik wel een hoop heerlijke platen langskomen, een aantal zouden niet misstaan op canvas aan de muur.
Ok dan, kan gebeuren hèPatrick schreef:Mijn schuld. Ik zag het voor wat anders aan. Had even niet door dat er een foto verwijderd was. Beetje overijverig...
Dank je wel. Ze zijn gemaakt met m'n omkeerring icm 50mmNicole schreef:@gabees mooi die drieluik !