iPAD topic
Re: IPAD topic
Het is inderdaad 30% van de omzet, dus als een uitgever hetzelfde wil binnenkrijgen moet hij de klant 46% meer in rekening brengen... en hij mag het product niet ergens anders goedkoper aanbieden... en Apple krijgt zeggenschap over de inhoud... Begrijp echt niet dat iemand dit een goed idee kan vinden.
- gongon
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Ja hoor, de foto`s kan je wel verwijderen.John Jansen schreef:Ik weet niet of ik het goed heb maar volgens mij is de Ipad niet zo handig als hij lijkt.Ok je kunt er je foto's op bekijken en beoordelen maar deze vervolgens selecteren en verwijderen is niet mogelijk,toch? Koop ik liever de nieuwe Mac book air of mac pro lightroom erop en klaar, qua gewicht is de air ook goed mee te nemen en het is een volwaardige mac.met minimaal (11 inch) 5 uur batterij capaciteit.
En hij is heel erg handig, de Macbook Pro heb ik trouwens ook, het een sluit het ander niet uit.
Groetjes Gonnie.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
-
- Bestuurslid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Adobe demonstreerde een versie van Photoshop voor de iPad, waarbij echt gebruik werd gemaakt van layers. (Photography Bay)
Releasedatum is nog niet bekend.
http://www.photographybay.com/2011/03/3 ... live-demo/

Releasedatum is nog niet bekend.
http://www.photographybay.com/2011/03/3 ... live-demo/
groeten Henk.
Foto Melenhorst.net
Foto Melenhorst.net
niks voor mij die ipad, mijn vingers zijn er te dik voor.. heb ipv de epad, bierpad,apad, ipod of hoe die dingen verder nog heten mogen een leuk netboekje ..
ken ik meer mee dan een beetje "protsen" (apple's voor prutsen) :mrgreen:
het enige wat ooit nog eens zou kopen is een fatsoelijke kast en monitor van apple maar dan wel met de windows 7 os van apple zodat me gewone office en zo niet vervangen hoeven te worden.
ja het is bekend dat apple's ook windhoos aan kunnen , dat wordt wellicht de teloorgang van apple .
u merkt ik is geen heel grote apple vriend mijn 3 ipods gaan opde batterij nog maar plm een half uur mee terwijl mijn mp3 speler van de aldi het al heel wat jaren op een aaa tje doet.
het enige wat ooit nog eens zou kopen is een fatsoelijke kast en monitor van apple maar dan wel met de windows 7 os van apple zodat me gewone office en zo niet vervangen hoeven te worden.
ja het is bekend dat apple's ook windhoos aan kunnen , dat wordt wellicht de teloorgang van apple .
u merkt ik is geen heel grote apple vriend mijn 3 ipods gaan opde batterij nog maar plm een half uur mee terwijl mijn mp3 speler van de aldi het al heel wat jaren op een aaa tje doet.
Je kunt office gewoon op mac draaien hoor. Office for mac. Voor mij nooit meer een windows computer.
- gvdnberg
- Clublid
- Contacteer:
... En je bent de enige niet!
Laatst gewijzigd door gvdnberg op zo dec 18 2011 10:45 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke groet,
Gert van den Berg,
Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gert van den Berg,
Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
Jippie.....
Sinds vandaag ook een ipad bezitter. Ik heb hem gewonnen.
Helaas geen ipad2 en geen g3 maar dat mag de pret niet drukken.
-
- Bestuurslid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Veel plezier met je iPadwhoami schreef:Jippie.....

groeten Henk.
Foto Melenhorst.net
Foto Melenhorst.net
- MvBoetzelaer
- Clublid
- Contacteer:
Ik neem maar aan dat je tijdens het schrijven van dit commentaar stomdronken wasdirk-jan boon schreef:niks voor mij die ipad, mijn vingers zijn er te dik voor.. heb ipv de epad, bierpad,apad, ipod of hoe die dingen verder nog heten mogen een leuk netboekje ..

Groeten,
Marnix
Een dag zonder Nikon is een dag niet geleefd.
- MvBoetzelaer
- Clublid
- Contacteer:
Ik heb van de week alle Nikon manuals op mijn iPad in iBooks gedownload. Zo hoef ik niet al die kleine boekjes mee te sjouwen. Als je je camera registreert op Nikon.nl (wel even een gratis account aanmaken) kun je alle beschikbare handleidingen van camera's (SLR en coolpix), objectieven, flitsers en andere zaken zo downloaden. Even klikken op "open in iBooks" en voila. Via iTunes is e.e.a. nu ook naar mijn iPhone gesynchroniseerd, dus nu kunne de boekjes definitief onderin de boekenkast.
Groeten,
Marnix
Groeten,
Marnix
MvBoetzelaer schreef:Ik heb van de week alle Nikon manuals op mijn iPad in iBooks gedownload. Zo hoef ik niet al die kleine boekjes mee te sjouwen. Als je je camera registreert op Nikon.nl (wel even een gratis account aanmaken) kun je alle beschikbare handleidingen van camera's (SLR en coolpix), objectieven, flitsers en andere zaken zo downloaden. Even klikken op "open in iBooks" en voila. Via iTunes is e.e.a. nu ook naar mijn iPhone gesynchroniseerd, dus nu kunne de boekjes definitief onderin de boekenkast.
Groeten,
Marnix
Heee, goed idee. Ik heb geen pad maar een phone.Moet dus ook lukken en anders worden een simpele pad2 interessant.
Willem.
- Onno
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
IPAD topic
Vanavond het ebook-as-an-app 'The Phographer's Eye' gekocht. Gaat over compositie. Op Amazon krijgt het lovende kritieken. Er staat enorm veel informatie in. Kost wel wat maar het geeft zeker heel veel inspiratie.
http://itunes.apple.com/nl/app/the-phot ... ?mt=8&ls=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb de komende weken een paar vliegreisjes te maken. Muziekje op het oor en hiermee kom ik de wacht&reistijd wel door.
http://itunes.apple.com/nl/app/the-phot ... ?mt=8&ls=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb de komende weken een paar vliegreisjes te maken. Muziekje op het oor en hiermee kom ik de wacht&reistijd wel door.

Ik mis ook het rechtergedeelte van de foto in het forumdraadje. Bij erop klikken krijg ik ook de hele foto in een nieuw venster te zien. Ga ik terug naar het forumdraadje, dan BLIJF ik het rechterdeel missen.
Vanmorgen geleerd, bestand downloaden, als bijlage meesturen met een mail gericht aan jezelf (op ipad of iphone) binnenhalen en overzetten in ibook en het werkt. Heb nu beide body's in beide app. staan. groet, peterMvBoetzelaer schreef:Ik heb van de week alle Nikon manuals op mijn iPad in iBooks gedownload. Zo hoef ik niet al die kleine boekjes mee te sjouwen. Als je je camera registreert op Nikon.nl (wel even een gratis account aanmaken) kun je alle beschikbare handleidingen van camera's (SLR en coolpix), objectieven, flitsers en andere zaken zo downloaden. Even klikken op "open in iBooks" en voila. Via iTunes is e.e.a. nu ook naar mijn iPhone gesynchroniseerd, dus nu kunne de boekjes definitief onderin de boekenkast.
Groeten,
Marnix
- MvBoetzelaer
- Clublid
- Contacteer:
De handigste manier om PDF's op je iPad te krijgen is ze openen in Safari op de iPad. Na het dowloaden krijg je vanzelf een button "open in iBooks", waarmee je het ding op de plank zet. In iBooks kun je een aparte collectie aanmaken voor de manuals. Als je je iPad en iPhone met dezelfde Mac of PC synchroniseert, dan zet hij automatisch alle PDF's over.
Groeten,
Marnix
Groeten,
Marnix