Hij verwoord precies mijn gedachten.
Ik begrijp de enthousiaste mensen, maar de "teleurgestelde", zoals ikke, des te meer

Misschien verwachte ik "teveel" of iets totaal non-Nikons, a.g.v. de Fuji-retro's en de Sony A7.
Vanaf nu onderscheiden we dus "echte Nikkors" en ik neem aan "niet echte Nikkors".emdeklerk schreef: Het was en is op echte Nikkors de ring waaraan je het objectief vastpakt
Marten schreef: Naast, al eerder genoemd, "echte fotografen" (FX) en dus ook "niet echte fotografen" (DX).
Willen de forumbeheerders zo goed zijn de forum indeling hierop aan te passen?
Zijn eerste commentaar luidt:emdeklerk schreef:...Het wachten is nog op het commentaar van Ken Rockwell......
pixelpeter schreef:Bedankt Hans voor de prima info en mooie plaatjes.
De eerste impressies van dp.review (http://www.dpreview.com/previews/nikon-df/6 zijn tamelijk kritisch.
De reviewer zegt zelfs "the Df is a little bit... silly" wat zoveel betekent als de Df is een beetje "dwaas" of "gek".
Te ver doorgeschoten poging om retro te combineren met het digitale?
Ik ben een Nikon fan maar denk niet dat veel professionele fotografen de Df zullen gaan gebruiken.
De Df is technisch wel weer een prachtige ingenieursprestatie maar marketing technisch heb ik mijn twijfels.
En het is zeker niet de camera waarmee Nikon zal overleven.
Daarvoor zullen ze toch met echt nieuwe creative modellen moeten komen die miljoenen gebruikers kunnen aanspreken.
Misschien moeten ze wat lui van Sony binnenhalen.
A. Een onbekende knop die niet beschreven is.Marten schreef:Wat is de functie van de grote ronde knop rechtsonder het Df logo ?
Als ik zie dat de SD kaart niet vanaf de zijkant moet worden geplaatst, ben ik bang dat er geen grip zal uitkomen... zonde.bjornc schreef:En als er nog accesoires bij komen zoals een vertical grip