Oud verlaten trein onderhoud station

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Fera Albi
Clublid
Clublid

Bericht door Fera Albi » vr okt 19 2007 6:13 pm

Het effect is zeker niet hetzelfde als korrel, maar geeft toch wel heel aardig weer wat ik bedoelde: Het geeft een zekere "dreiging" aan de sfeer. Het is oud en er is veel gebeurd... :evil:
Lijkt zo wel een beetje op de filmposter van een goeie thriller.

Hans
Met de groeten van Hans.

We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...

The-Boss
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door The-Boss » vr okt 19 2007 9:28 pm

deze is met Nix Color pro en het old photo BW filter gedaan. (rechtstreeks van de kleurenversie naar deze versie.

Afbeelding

Pierre 8)
Pierre 8-)

Nikon D300 | MBD10 | SB600 | DR6 | MC-36 | DI-GPS Pro | Nikkor 18-70 mm F/3.5-4.5G | 50 mm F/1.8D | 80-200 mm F/2.8D AF | Sigma 150 mm F/2.8 Macro |
Nikon Coolpix P330 | Samsung NX300M

http://www.pjgboone.nl , http://www.pboone.nl

rik6230

Bericht door rik6230 » vr okt 19 2007 10:25 pm

Een wat afwijkende reactie maar ik kan de euforie niet delen. Recht toe recht uit genomen vanuit een nogal gewoon standpunt.
Mijn aandacht wordt vooral getrokken door de overbelichte delen, de meesten rechts in het dak maar ook links en de ramen achterdoor. Ik vind dat je zo'n ruimte moet gebruiken. Dat is naar mijn mening hier niet gebeurd. Hij is vastgelegd en meer niet.

Nick

Bericht door Nick » za okt 20 2007 7:53 pm

Ik vind fotos van oude uitgestorven gebouwen écht mooi.
Dit is echt een mooie. Mooi dat groen tegen de muren, alleen jammer van de graffiti

Nick.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”