Foto's Stadswandeling Antwerpen
- Arabia
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Prachtige serie's en inzichten worden ons hier geboden nav jullie trip naar Antwerpen.
Wat ik heel bijzonder vind en het is al eerder gemeld, is dat de foto's steeds na elke forumtrip weer van een hoger niveau zijn.
En dat geld voor elke fotograaf in deze topic!!
Wilde dat toch maar gezegd hebben. De eerstvolgende keer ben ik er weer bij!!
Groet'n
Lawrence
Wat ik heel bijzonder vind en het is al eerder gemeld, is dat de foto's steeds na elke forumtrip weer van een hoger niveau zijn.
En dat geld voor elke fotograaf in deze topic!!

Wilde dat toch maar gezegd hebben. De eerstvolgende keer ben ik er weer bij!!
Groet'n
Lawrence
Woorden zeggen veel te vaak wat ik niet bedoel...
- Jolanda
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Hoi allemaal,
ik had me voorgenomen om niet te kijken naar dit topic, voordat ik mijn foto's zelf had bekeken, maar ja, nieuwsgierig dus.
Mijn foto's al wel overgeladen en summier bekeken. Probeer morgen tijd te vinden om te bewerken. Ik ga trachten om foto's te posten die nog niemand heeft geplaatst, maar dat blijkt toch moeilijk te zijn.
Voor zover alle complimenten voor de tot dusver geplaatste foto's. We hadden het weer mee en het gezelschap en ik heb genoten.
Groetjes,
Jolanda
ik had me voorgenomen om niet te kijken naar dit topic, voordat ik mijn foto's zelf had bekeken, maar ja, nieuwsgierig dus.
Mijn foto's al wel overgeladen en summier bekeken. Probeer morgen tijd te vinden om te bewerken. Ik ga trachten om foto's te posten die nog niemand heeft geplaatst, maar dat blijkt toch moeilijk te zijn.
Voor zover alle complimenten voor de tot dusver geplaatste foto's. We hadden het weer mee en het gezelschap en ik heb genoten.
Groetjes,
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.
Ik heb nog een Z/W selectie gemaakt Het zijn bijna allemaal andere foto's dan in mijn kleuren selectie.
1# 2 groepen van ?
2#

3#Sloeffen

4#Serieus

5#Engel Bengel en de rest

6#

7#

8#

9#dof

10#kruis

11#

12#

1# 2 groepen van ?

2#

3#Sloeffen

4#Serieus

5#Engel Bengel en de rest

6#

7#

8#

9#dof

10#kruis

11#

12#

Laatst gewijzigd door luc op wo okt 15 2008 5:38 am, 1 keer totaal gewijzigd.