T.o.v. de D300 is hij achterhaald! En daar had ik het over.alfredo schreef:Sorry Gerrit, maar de d200 is een goede camera op prosumergebied, maar de D2Xs is toch echt een super prof camera evenals de D2hs... achterhaald? hoe kom je erbij..
2de hands prijzen D2X (upd. wat testjes gedraaid)
-
GdP
-
GdP
-
mikemix
-
mikemix
http://cgi.ebay.nl/Nikon-D2Xs_W0QQitemZ ... dZViewItem
Denk trouwens dat het een behoorlijke skim is.
Eerste advertentie, geen feedback.
-
GdP
Die grip is niet te vergelijken met die van je D200. Hij is ook bijna tweekeer zo duur. De camera staat er op als een huis.mikemix schreef:Vind die losse grip helemaal niets v/d F6, zijn ze gelukkig ook snel weer van afgestapt in de pro lijn.
Bovendien als ik een wandeltocht ging maken, dan haalde ik hem eraf, en met de 28-200mm heb je een combinatie die heel goed te dragen is.
En alleen al om deze reden gaat die F6 zeker niet in de vitrine.
- Riemke
- Clublid

- Contacteer:
Gefeliciteerd met de aankoop van de D2Xs Mike! Daar zul je nog een heleboel plezier aan beleven.
Mocht er bij mij ooit een D3 komen
zal ik ook altijd de D2X als backup houden.
P.S.: die D3 komt er volgens mijn liefhebbende partner wel
Mocht er bij mij ooit een D3 komen
P.S.: die D3 komt er volgens mijn liefhebbende partner wel
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
-
mikemix
-
mikemix
Heb bij de D2Xs ook een extra matglas mee gekregen.
Het doosje vermeldt het volgende:
D2H
E-TYPE
Vond zelf deze info:
Nikon Focusing Screen E for the D2H, D2Hs, & D2x Digital SLR Cameras.
Description
· Type E Matte/Fresnel field with 5mm-diameter add 12mm-diameter reference circles and AF brackets, and etched horizontal and vertical lines. Ideal for architectural photography.
Iemand ervaring met dit matglas?
Het doosje vermeldt het volgende:
D2H
E-TYPE
Vond zelf deze info:
Nikon Focusing Screen E for the D2H, D2Hs, & D2x Digital SLR Cameras.
Description
· Type E Matte/Fresnel field with 5mm-diameter add 12mm-diameter reference circles and AF brackets, and etched horizontal and vertical lines. Ideal for architectural photography.
Iemand ervaring met dit matglas?
- a90
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
E-type matglazen hebben rasterlijnen. Ik heb er sinds vorige week een in de D3 gezet, je kan morgen wel even kijken.
Het is handig om architectuur te fotograferen (rechte lijnen) of meer in het algemeen wat hulplijnen te hebben voor de compositie. Met een PC objectief kun je eigenlijk niet zonder.
Het is handig om architectuur te fotograferen (rechte lijnen) of meer in het algemeen wat hulplijnen te hebben voor de compositie. Met een PC objectief kun je eigenlijk niet zonder.
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"