Je hebt voor mij alleen het ene raadsel door een ander vervangen.
Het eerste is nu opgelost, maar wat doen die boten verticaal op een schapenweide?

Ik voel me bij voorbaat al schuldigFrankie schreef:Lekker die vette silhouetten.
JaapV: dat heet waarschijnlijk kunst (en ben je niet iets vergeten op te merken ? (over die HDR versie)
Prachtig maar die muggepoepjes (zullen wel vogeltjes zijn) links onder ballon even wegvegen.evelakes schreef:Balgoy net voor de landing.
baloon balgoy 2016_ by richard evers, on Flickr
balloon 1 rgb by richard evers, on Flickr
Mooi gedaan hoor, maar het resultaat is hoofdzakelijk een HDR bewerking. Dus zonder ook maar een zweem van de sfeer die je van een zonsondergang verwacht.RichardBremer schreef:Ik hoop niet dat ik teveel post, maar bijgaand weer een recent gemaakte foto van een zonsondergang.
Hoi Jaap, zou ik dit dan beter in een HDR topic kunnen plaatsen?JaapV schreef:Mooi gedaan hoor, maar het resultaat is hoofdzakelijk een HDR bewerking. Dus zonder ook maar een zweem van de sfeer die je van een zonsondergang verwacht.
Persoonlijk heb ik dat gevoel vaak: sommige beelden lenen zich voor zo'n bewerking en sommige niet.