Pourquoi ?GdP schreef:Doe me een plezier en neem een F6.Gert Wagelaar schreef:Prachtig, een echt werkpaard die F2, hoewel ik toen een Contax man was, RTS 1 en 2, met de mooie vaste Carl Zeiss lenzen, blijft dat Nikon model mij trekken. overigens een F5 zit misschien binnenkort ook in mijn tas.
Gerrit
[VERZAMEL] Op een oude fiets moet je het leren...
Ik voel me zo alleen met die F6.yoyo schreef:Pourquoi ?GdP schreef:Doe me een plezier en neem een F6.Gert Wagelaar schreef:Prachtig, een echt werkpaard die F2, hoewel ik toen een Contax man was, RTS 1 en 2, met de mooie vaste Carl Zeiss lenzen, blijft dat Nikon model mij trekken. overigens een F5 zit misschien binnenkort ook in mijn tas.
Gerrit

- Fera Albi
- Clublid
Och wat moet ik daar op zeggen Gerrit,GdP schreef:Ik voel me zo alleen met die F6.

Voor een klein bedragje wil ik je van die handicap (je F6) wel afhelpen...

Groet,
Hans
Met de groeten van Hans.
We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...
We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...
Tja, de F5. Ook z’n pracht camera. Een exemplaar die nog in mijn verzameling ontbreekt.
Trouwens de F3 en de F4 ook. Eens hoop ik deze camera’s ook aan te kunnen schaffen, alleen op dit moment liggen mijn prioriteiten ergens anders.
Ik heb wat negatieven opgestuurd in die worden gescand met een Nikon Super Coolscan 5000 op een zo hoog mogelijke resolutie. Ik wil het eerst zien of de aanschaf van z’n scanner een zinvolle investering is.
Gerrit
Trouwens de F3 en de F4 ook. Eens hoop ik deze camera’s ook aan te kunnen schaffen, alleen op dit moment liggen mijn prioriteiten ergens anders.
Ik heb wat negatieven opgestuurd in die worden gescand met een Nikon Super Coolscan 5000 op een zo hoog mogelijke resolutie. Ik wil het eerst zien of de aanschaf van z’n scanner een zinvolle investering is.
Gerrit
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
uitleg a.u.b.
Dat is duidelijke taal Yoyo.
Nu is Gerrit helemaal verdrietig, weer een illusie armer.
Maar leg het eens uit als je wilt.
Groetjes George
Nu is Gerrit helemaal verdrietig, weer een illusie armer.
Maar leg het eens uit als je wilt.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken