Tijdelijke deal op Photoshop Creative Cloud
- JaapV
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Re: Tijdelijke deal op Photoshop Creative Cloud
Volgens mij staat er in dit draadje al verscheidene keren dat het voor langgebruikers zowel als voor nieuwkomers is...
Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Bedankt Jaap, dat heb ik dan gemist maar dan weet ik het nu ook zeker 

- JW17
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ik heb de laatste dagen meldingen gekregen dat m'n CC-abonnement niet meer geldig was. Online zag ik wel dat mijn nieuwe abonnement actief was, maar het oude abonnement stond ook nog vermeld.Jan en Yuul schreef:JW17 schreef:Ik heb via 0800 0200164 besteld, via het 020-nummer en de doorschakeling naar de Indiase (?) meneer heb ik het voorgaande abonnement gestopt.
Dezelfde weg bewandeld en dat is allemaal gelukt!
Eerder vanmorgen kon ik Photoshop niet meer openen, na inloggen zag ik alleen nog het nieuwe abonnement actief staan. Toen ik nog een keer Photoshop opende, lukte het wel na twee keer 'Doorgaan' klikken om het account actief te maken en kan ik gewoon verder werken. Ik was even in twijfel of ik de "Apps" opnieuw moest downloaden maar dat is (t.n.t.) niet nodig!
Groet,
JW
JW
-
- Clublid
Ik denk dat je niets hoeft te hebben, maar bel voor de zekerheid 0800 0200164 en vraag het daar aan de verkoopafdeling.Martin484 schreef:Op zich lijkt mij deze aanbieding ook wel aantrekkelijk, het enige wat ik er niet echt kan uithalen is of het noodzakelijk is of je al iets van Adobe aan software moet hebben? Ik heb wel photoshop Elements 10 maar verder geen photoshop o.i.d.
Weet iemand dit?
Groeten
Martin
Groet,
Jan (van Yuul

Z9, Z7, Z6, D850, D7200 (Yuul), D810, D800E, D700 (Jan), divers glaswerk en een SB-800
- JaapV
- Clublid
- Contacteer:
Het staat nota bene zelfs al in het startbericht van dit draadje...Martin484 schreef:Bedankt Jaap, dat heb ik dan gemist maar dan weet ik het nu ook zeker

Groet, Jaap
Het is wat...lijkt me toch niet zo erg dat ik die vraag stelde? Je kan toch ergens overheen lezen? Ik wilde het sowieso zeker weten.JaapV schreef:Het staat nota bene zelfs al in het startbericht van dit draadje...Martin484 schreef:Bedankt Jaap, dat heb ik dan gemist maar dan weet ik het nu ook zeker
- Reest
- Clublid
...of een beetje ehhhh......lui...of gemakzuchtigMartin484 schreef:Het is wat...lijkt me toch niet zo erg dat ik die vraag stelde? Je kan toch ergens overheen lezen? Ik wilde het sowieso zeker weten.

Nikon | Gitzo en iets wat schommelt
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Maakt toch niet uit. Kan gebeuren. Sterker nog: het gebeurt dagelijks. Laten we ons concentreren op het onderwerp,
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Zojuist de deal geaccepteerd. Gewoon via de site; waarom zou ik bellen. Gedaan op de iPad, waardoor ik niet direct door kan met het klikken op de download link. Ga ik zo boven even doen op de grote PC.
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Terwijl ik wacht tot Lightroom 5 geïnstalleerd wordt zit ik een beetje rond te klikken. Ik zie veel meer programma';s staan dan enkel PS en LR. Bij een flink aantal staat een button "Uitproberen". Duidelijk; ze willen me dat laten proberen. Maar bij een eveneens flink aantal staat "Installeren". Zitten die allemaal in de bundel? Heeft iemand dat al geprobeerd?
-
- Clublid
Volgens Yuul zitten die allemaal in de bundel, maar voor haar hebben ze geen of weinig toegevoegde waarde.Patrick schreef:Terwijl ik wacht tot Lightroom 5 geïnstalleerd wordt zit ik een beetje rond te klikken. Ik zie veel meer programma';s staan dan enkel PS en LR. Bij een flink aantal staat een button "Uitproberen". Duidelijk; ze willen me dat laten proberen. Maar bij een eveneens flink aantal staat "Installeren". Zitten die allemaal in de bundel? Heeft iemand dat al geprobeerd?
Groet
Jan en Yuul (

Z9, Z7, Z6, D850, D7200 (Yuul), D810, D800E, D700 (Jan), divers glaswerk en een SB-800
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Vreemd dat er niets over vermeld staat. Ik heb Bridge wel geïnstalleerd. Dat zou wel eens handig kunnen zijn. Voor de rest kijk ik er nog wel eens op mijn gemak naar. Laat ik eerst maar eens kijken of ik PS weer enigszins in de vingers kan krijgen. Lang niet meer mee gewerkt. 

- JW17
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
Bridge vind ik heel handig om foto's te waarderen en daardoor te selecteren, in een carrousel te bekijken (Cmd+A en dan Cmd+B danwel Ctrl) en door de filterfunctie bepaalde keuzes te maken. Maar goed; ik begrijp dat die functies ook allemaal in Lightroom zitten.Patrick schreef:Vreemd dat er niets over vermeld staat. Ik heb Bridge wel geïnstalleerd. Dat zou wel eens handig kunnen zijn. Voor de rest kijk ik er nog wel eens op mijn gemak naar. Laat ik eerst maar eens kijken of ik PS weer enigszins in de vingers kan krijgen. Lang niet meer mee gewerkt.
Scott Kelby schrijft erg leuke boeken over Bridge, Camera RAW en Photoshop. Zoals http://www.bruna.nl/boeken/het-photosho ... 9043026239 Erg leerzaam!
En op de site van Adobe vind je een enorme rij met tutorials van gerenommeerde Photoshop-trainers, wel in het Engels, over allerlei functionaliteiten van Photoshop, CR en Bridge: http://tv.adobe.com/show/learn-photoshop-cc/" onclick="window.open(this.href);return false;
Een van de mooiste dingen in CC vind ik dat CR als filter beschikbaar is in Photoshop. Erg handig als je nog even 'terug wilt'...

Groet,
JW
JW
Ik zit alleen nog met één vraagje, ik twijfel nog steeds om van deze aanbieding gebruik te maken en dat is om het volgende, het contract wat je aangaat is voor 1 jaar, kan je na
dit jaar het abonnement gewoon opzeggen? Het is misschien een hele stomme vraag maar wil het gewoon zeker weten, voor één jaar ergens aan vast zitten voor dit bedrag vind ik prima, wat de prijzen daarna
worden weet nog niemand maar als het te gek wordt wil ik er dan ook wel vanaf kunnen.
Ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven.
Groeten
Martin
dit jaar het abonnement gewoon opzeggen? Het is misschien een hele stomme vraag maar wil het gewoon zeker weten, voor één jaar ergens aan vast zitten voor dit bedrag vind ik prima, wat de prijzen daarna
worden weet nog niemand maar als het te gek wordt wil ik er dan ook wel vanaf kunnen.
Ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven.
Groeten
Martin
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Ja. Je kan het gewoon opzeggen. Je kan trouwens de eerste 30 dagen de koop nog annuleren, dus wat dat betreft neem je geen risico. Je kan een en ander eerst proberen.