Canon 1D mk3 vs D300-D3
-
- Forumlid
Nou, ik ben nog niet weg hoor. Ik ken iemand die een D300 en een D3 heeft besteld. Laat die persoon nu over een studio beschikken en nieuwsgierig zijn naar het verschil tussen genoemde camera's en de mk3 zijn. Misschien wel leuk om die resultaten (als het doorgaat) hier te plaatsen...
Ik ben hier incognito...
Als je DX op D3 gebruikt krijg je 'n resolutie van 6MP, dus ben je weer terug bij af.Gert Wagelaar schreef:Oja, zeg je nu D3 met FF spreekt mij als telegebruiker niet aan, je bedoeld dan de verlengfactor, maar die D3 kan toch ook DX aan, wie weet het. Zelf wacht ik de komst van de D3 af, als die goed is blijf ik bij Nikon, anders gaat alles in de verkoop, ben die DX factor zat.
De prestaties van D3 spreken mij ook aan, maar het feit dat 't FF is, is voor mij ook 'n onoverkoombaar nadeel.
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Gert Wagelaar schreef:Wat is de prijs van een Canon D1 MarkIII, of mag ik dat hier niet vragen

-
- Forumlid
Ongeveer € 3600,- En die had ik bijna gekocht maar ze hadden geen lenzen op voorraadGert Wagelaar schreef:Wat is de prijs van een Canon D1 MarkIII, of mag ik dat hier niet vragen, bedoel geen adviesprijs, maar een zaak of plek op Internet waar er een mooie prijs, lees laag, voor moet worden betaald.

Ik ben hier incognito...
-
- Forumlid
-
- Forumlid
Het resultaat van ISO6400. Het is niet geweldig maar ik denk dat dit zo nu en dan best bruikbaar is. Wat mij vooral verbaast is dat detail en scherpte overeind blijven...

By leeuwarden

By leeuwarden
Ik ben hier incognito...
Spijt?Leeuwarden schreef:Het resultaat van ISO6400. Het is niet geweldig maar ik denk dat dit zo nu en dan best bruikbaar is. Wat mij vooral verbaast is dat detail en scherpte overeind blijven...
By leeuwarden
-
- Forumlid
-
- Forumlid
- Corné Goud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Als je denkt dat je iets nieuws heb dan is en half jaar later weer iets nieuws en zo kun je bezig blijven..................
Er komt altijd weer wel iets beters voor in de plaats, kortom je kunt blijven kopen en aangezien dit toch een dure hobby is doe ik nog even met mijn D50.
Veel plezier met je nieuwe spullen

Gr Corné Goud
Er komt altijd weer wel iets beters voor in de plaats, kortom je kunt blijven kopen en aangezien dit toch een dure hobby is doe ik nog even met mijn D50.
Veel plezier met je nieuwe spullen

Gr Corné Goud
Met vriedelijke groet Corné Goud
Nikon D500 & D2x & D50 Nikkor`s 18-55 & 16-85 & 70-210 /AF-D 70-200F2.8 VRII /1.4extender/
http://www.flickr.com/photos/cornegoud/
Nikon D500 & D2x & D50 Nikkor`s 18-55 & 16-85 & 70-210 /AF-D 70-200F2.8 VRII /1.4extender/
http://www.flickr.com/photos/cornegoud/