CameraNikon D2X
Tokina 12-24mm f/4 AT-X 124 AF PRO DX
Exposure0.033 sec (1/30)
Aperturef/18.0
Focal Length12 mm
Focal Length12.2 mm
ISO Speed100
B&W ND110 Filter
Nikon Capture NX2
Nik Silver Efex Pro
Heb hem iets meer contrast gegeven, en tevens recht gezet mannen :mrgreen:gewoon peter schreef:Wim, net als de 2 vorige, prachtig, maar ik had er iets meer contrast in gedaan. Maar gelukkig zijn we allemaal verschillend qua smaak. Maar verder heel mooi ook deze weer. groet, peter
Wow!! Hij is heftig!!wim hazenhoek schreef: Heb hem iets meer contrast gegeven, en tevens recht gezet mannen :mrgreen:![]()
Lekker dreigend zowim hazenhoek schreef:Heb hem iets meer contrast gegeven, en tevens recht gezet mannen :mrgreen:gewoon peter schreef:Wim, net als de 2 vorige, prachtig, maar ik had er iets meer contrast in gedaan. Maar gelukkig zijn we allemaal verschillend qua smaak. Maar verder heel mooi ook deze weer. groet, peter![]()
Hoi Peter, dank voor het compliment. Jouw gevoel is herkenbaar. De sneeuw is mooi maar fotografeert lastig qua techniek en compositie. Ik heb aan een wandeling van 2 uur 6 foto's (serie Winter 2010 op mijn Flickr-pagina) en 2 koude voeten overgehoudengewoon peter schreef:Luc, vond jij het ook zo moeilijk om een goede compo te zoeken? 2 uur gelopen en maar een paar plaatjes met als doel een kerstkaart, maar moeilijk, overal lag sneeuw. Maar, goed gelukt bij jou, mooi, groet, peter