Frankie schreef:Wishful thinking:
Zou bijna denken dat deze "kleine lettertjes" gemist zijn
Frankie schreef:Wishful thinking:
Skippy schreef:Wat een gesomber toch. Nikon heeft net als andere merken een aantal jaren geprofiteerd van een tijdelijke hausse in verkoop van digitale camera's. Sinds een paar jaar gaat het minder en dat zal structureel zijn. Nikon zal dus in moeten krimpen maar dat betekent niet gelijk dat het als camerafabrikant op omvallen staat. Nikon zal mijns inziens wel heel snel wat aan moderne marketing moeten doen want op dat gebied lopen ze hopeloos achter op bijvoorbeeld Fuji met de X-camera's en de bijdetijdse promotie daarvan.
ATOR schreef:De beste reclame is zorgen dat je klanten fan van je worden. Omdat je hun werkelijke behoeften perfect weet te vervullen, omdat je luistert naar hun problemen en die oplost, omdat je hun verwachtingen overtreft.
Ik ben ik de markt voor een opvolger van de D810 en zou het lekker vinden als daar een snelle goed werkende wi-fi verbinding op zou zitten zodat ik draadloos tethered kan schieten. Ik ben sceptisch dat Nikon zoiets eenvoudigs voor elkaar krijgt.
Ze leveren nu met snapbridge absoluut prutswerk wat totaal niet aan de verwachting voldoet, wat zelfs domweg niet werkt, ze luisteren niet naar de stortvloed aan problemen die mensen ermee hebben en lossen niets op.
Dat is nou precies hoe het niet moet en er is geen commercial in de wereld die dat soort terechte ontevredenheid en imagoschade oplost.
JvdKooij schreef:Tja, maar als ze naar mij zouden luisteren komt er helemaal geen WIFI op, want dat gebruik ik toch niet.
Mijn mening zou zijn dat het onnodig is en de camera onnodig duurder maakt.
JvdKooij schreef:...Wel ben ik het eens dat in het geval gebruikers klagen over problemen, dat die problemen geadresseerd worden en opgelost (indien mogelijk).
ATOR schreef:...De D8x0 serie is de Nikon studiocamera bij uitstek. .
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten