eglobalcentral

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties

Onderwerp:

Re: eglobalcentral

Berichtdoor a vgastel » zo apr 24 2016 1:42 pm

Kan iemand mij hier uitleg over geven , mag per pb.

viewtopic.php?t=64435

Een draadje op slot en een ander loopt. dec 2013 -april2016
mvgr bert

Nikon D-90 Nikon 7200 met grip 8-105 vr Nikon sb900 TRIOPODc-258t
Nikkor
35 f2D 50f1.8D 851.8D
Tokina 12-24 f/4 AT-X DX (Versie I)
Tokina at-xpro 28-70 1:2.6--2.8 / 17mm 1:3.5 /70-210 1:4-5.6 /35-70ai1:3.5-4.8
Gebruikersavatar
a vgastel

Forumlid
Berichten: 4707


Locatie: Eindhoven
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: eglobalcentral

Berichtdoor JaapV » zo apr 24 2016 2:11 pm

Bert,
Zie rubriek "Forum", bericht van Peter, onderwerp "[reclame] aanpassing forumregels":
(...)
wij staan geen afzonderlijke topics (draadjes) meer toe over reclame\aanbiedingen en/of recensies van (web)winkels.
De reden is dat reclame is voorbehouden aan onze partners (...)

Het woordje "meer" betekent volgens mij dat er geen nieuw topic (over reclame\aanbiedingen en/of recensies van (web)winkels) meer mag worden gestart.
(Er staat niets in over opnieuw tot leven wekken van oude draadjes :D )
Groet, Jaap

Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Gebruikersavatar
JaapV

Clublid
Berichten: 5194


Locatie: Oud-Beijerland
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Onderwerp:

Re: eglobalcentral

Berichtdoor Nikkormaat » zo apr 24 2016 2:21 pm

Ik heb mij ook over het herstarten verbaasd. Of er een verbod is om een oud draadje nieuw leven in MAG blazen, doet er volgens mij niet toe. Het bestuur is door negatieve recensies in problemen geraakt. Door de herstart van zo'n draadje creëer je een risico dat dit opnieuw gebeurt. Ik vind dat wij de verantwoordelijkheid moeten nemen om in plaats van volgens de letter juist in de geest van het bericht van het bestuur te handelen. Als je vragen over betrouwbaarheid van een product of bedrijf hebt, kun je dat ook doen door een PB te vragen. Je krijgt dan de gewenste informatie en het bestuur blijft buiten schot. Wel zo sympathiek naar die vrijwillige bestuursleden.
In 60 jaar van Diana, Agfa Silette1, Nikon FTn, FT2, F301, FA, Olympus L-30, F80 en D750 naar Z6 ll
Prachtig, die technische ontwikkelingen. Er is steeds weer iets nieuws te leren.
Gebruikersavatar
Nikkormaat

Clublid
Berichten: 2789


Locatie: Kennemerland
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: eglobalcentral

Berichtdoor Peter Dekkers » zo apr 24 2016 3:08 pm

De laatste weken heb ik me toch al paar keer verbaasd over dit nieuwe beleid.Reclame, recencies etc, heel het internet staat er vol mee. Plaats op dit forum een berichtje met een winkelnaam erin en als je pech hebt is het verdwenen voor je met je ogen kunt knipperen.Ik weet niet wat ik ervan moet denken.Het staat mij niet aan en vind het forum meteen een stuk minder aantrekkelijk.
Peter Dekkers

Forumlid
Berichten: 128


Locatie: Oudenbosch
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: eglobalcentral

Berichtdoor Nikkormaat » zo apr 24 2016 3:24 pm

Het is inderdaad jammer dat het het bestuur die beslissing heeft moeten nemen. De beschuldigende vinger moet volgens mij niet op het bestuur gericht worden, maar op de bedrijven die een jurist in de arm nemen in plaats van een klacht serieus te nemen, door hand in eigen boezem te steken. Zoals helaas vaker gebeurt, nemen bedrijven vaak geen verantwoordelijkheid voor hun falen, maar wordt de brenger van het slechte nieuws als schuldige aangewezen. Het bestuur en uiteindelijk de leden zijn daarvan dan de dupe.
In 60 jaar van Diana, Agfa Silette1, Nikon FTn, FT2, F301, FA, Olympus L-30, F80 en D750 naar Z6 ll
Prachtig, die technische ontwikkelingen. Er is steeds weer iets nieuws te leren.
Gebruikersavatar
Nikkormaat

Clublid
Berichten: 2789


Locatie: Kennemerland
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: eglobalcentral

Berichtdoor Michele » zo apr 24 2016 3:46 pm

Is toch n simpele oplossing voor? Regeltje maken in de forumregels dat de inhoud van alle posts onder de eigen verantwoordelijkheid vallen en niet onder die van het clubbestuur. Mmaw: de poster is verantwoordelijk voor het onderbouwen van zijn claim en het bestuur kan bij gezeur verwijzen naar de poster. Meeste forums die ik ken werken zo.
Overigens wel interesant dat (nieuwe) ervaringen met (web)winkels niet getolereerd zijn, terwijl het beield van Nikon en de prijsstelling van apparatuur regelmatig afgebrand worden op dit forum...
Choose life, drive Maserati!
www.cars-at-speed.com
Gebruikersavatar
Michele

Forumlid
Berichten: 562


Locatie: Achtuhr duh duinuh
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: eglobalcentral

Berichtdoor Cookie1397 » zo apr 24 2016 6:09 pm

Schijnbaar is dit draadje er tussendoor geglipt maar het wordt alsnog gesloten.
Zie de forumregels hierover, er worden op het forum geen recensies besproken.
Nikon Z en Z glas
Gebruikersavatar
Cookie1397

Clublid
Berichten: 3985


Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: eglobalcentral

Berichtdoor Peter » zo apr 24 2016 10:39 pm

Zoals eerder vermeld, we staan geen recensies toe.

Edit, Ed was me voor
Gebruikersavatar
Peter

Clublid
Berichten: 7781


Locatie: Ameland / Enschede
Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “Overige discussies”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten