SB 600 probleem

Discussies over flitsers

Onderwerp:

SB 600 probleem

Berichtdoor roboduck » vr nov 03 2006 12:24 pm

Inmiddels een paar weken geleden deed mijn sb 600 ineens vreemd. Foto`s waren soms totaal onderbelicht,en ook ging m`n zoom motor alle kanten op behalve de goede.Alles zat nog dik in de garantie,dus direct bij kamera express afgegeven voor reparatie.Ik bel vanmorgen voor info over hoe het er bij staat,en krijg te horen dat ze net een mailtje van Nikon hebben gekregen dat de oorzaak ligt in het los slaan van de zoom motor van het huis,en dat dit dus door invloed van buitenaf komt!Ergo..de rekening (130 euro) is geheel voor mij!
Aangezien ik gewoon voorzichtig met m`n spul omga,was ik het er niet mee eens dat dit voor mijn rekening zou komen.Dus Nikon zelf maar gebeld voor uitleg.In het gesprek de mensen gevraagd wat de oorzaak zou kunnen zijn aangezien ik zeer zeker van m`n zaak ben dat er niet mee ben neergstort of zo.Inderdaad waren er geen enkele beschadigingen te zien die dit konden rechtvaardigen,maar misschien had ik hem wel in het foudraal laten stuiteren!Nog even gevraagd of ze wel eens van het voordeel van de twijfel hadden gehoord,maar dat hadden ze dus niet! Uiteindelijk kwamen we niet verder,en stelde ik maar voor de zaak in handen van m`n rechtsbijstand verzekering te geven.Na 15 minuten beraad kwam het hoge woord eruit..... Hij wordt toch binnen de garantie behandeld!
Zijn er meer gevallen met dit probleem (losslaan zoom motor) bekend?
Even voor de duidelijkheid.Flitser zit altijd goed ingepakt in tas,en wordt met alle zorg behandeld!
roboduck



Onderwerp:

Berichtdoor Martijn de Vries » vr nov 03 2006 12:27 pm

Ik heb laatst mijn SB-600 op de grond laten stuiteren was de flits buis gebarsten :(

verder nog nooit ergens problemen me gehad
Martijn de Vries




Terug naar “Flitsers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten