Objectievendag

Discussies over al het andere dat je bij fotografie nodig hebt. Denk aan tassen, filters, etc.

Onderwerp:

Objectievendag

Berichtdoor George Fennes » ma sep 11 2006 9:02 am

Hallo, hier ben ik weer.

Ik heb vandaag mijn aanmeldingsformulier opgestuurt voor de Nikon club.Nu even een domme vraag: Wanneer en waar is de objectievendag?
Wie kan mij van een antwoord voorzien?

Alvast bedankt voor de info.

M.v.gr. George
Blijf het objectief bekijken
George Fennes

Clublid
Berichten: 8094


Locatie: Ergens
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Berichtdoor Harrie Gerrits » ma sep 11 2006 9:14 am

George,

Hier is het antwoord!

zaterdag 16 september - Objectievendag op de Bataviawerf in Lelystad
Op deze dag worden zeer veel Nikon objectieven getoond. Met de meeste kunt u ook zelf fotograferen. Wat dat betreft is de Bataviawerf een zeer interessante fotolocatie!
Om 12:30 uur gaat de zaal open en starten we met een kop koffie/thee. Dan kunnen de lenzen bekeken worden. Ook is er de mogelijkheid voor het onderling ruilen of verkopen van apparatuur. Om 14:00 uur is er een uitgebreide rondleiding op de werf.
Aanmelden hoeft niet, wel moet u voor de toegang de voucher voor deze dag afgeven. Deze wordt meegestuurd met het tweede clubblad van dit jaar.

Harrie Gerrits



Onderwerp:

Berichtdoor Hans Braakhuis » ma sep 11 2006 11:44 am

Ik begrijp dat er veel enthousiasme is voor de Nikon Club objectieven dag op de Bataviawerf in Lelystad.
Let op, op de homepage van de NCN website staat:

De eerstvolgende clubactiviteit is: zaterdag 16 september - Objectievendag op de Bataviawerf in Lelystad, zie de agenda voor meer info

Het gaat dus om een club activiteit voor leden. En de leden hebben de voucher al thuis ontvangen in juni.
Gebruikersavatar
Hans Braakhuis

Forumlid
Berichten: 6051


Locatie: Gelderland
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor Joost Wouters » di sep 12 2006 11:12 am

Of toen zij zich een maand of wat geleden nog aangemeld hebben :P
Ik heb de voucher al een tijdje klaar liggen en heb veel zin in zaterdag!
Toen ik me aangemeld had, ontving ik binnen twee weken een grote enveloppe met voucher en clubblad :)
Joost Wouters



Onderwerp:

Berichtdoor ronikon » di sep 12 2006 11:23 am

I'm dying to see & feel the:

AFS DX 17-55mm f/2.8G IF ED
AFS 70-200 f/2.8 VR

inmiddels ook aangemeld bij www.Nikonians.org

Bataviastad is een heel interessante fotoplek ;-)
ronikon



Onderwerp:

Berichtdoor Joost Wouters » di sep 12 2006 11:28 am

Ik heb ze iig allebei bij komende zaterdag :)

Ciao!
Joost Wouters



Onderwerp:

Berichtdoor ronikon » di sep 12 2006 8:00 pm

oei, heel gevaarlijk dus...
las op de Nikonians website dat er zoiets bestaat als het Nikon koopvirus.
is het besmettelijk ? :oops:
heb het eerste clubblad binnen, begrijp dat het einde van Inca als importeur met verdeeldheid gezien wordt.
ik heb zeer goede service ervaring met mijn 7900 gehad aldaar.

tot zaterdag;

ronikon
ronikon



Onderwerp:

Berichtdoor Pancarans » di sep 12 2006 9:30 pm

CHIPS!!!!

Ik kan waarschijnlijk niet naar de objectievendag komen (balen met een grote B). É''en door mij gefokte hondjes komt morgen terug omdat de jongste van dat gezin allergisch blijkt te zijn. Hierdoor heb ik 2 pups waar ik me over moet ontfermen en dat is teveel. Mogelijk dat die ene van het weekend al weg is, maar ik vrees van niet.

Nu vraag ik mij af of er iemand in Noord Holland woont die een 80-200 f2.8 heeft en een 70-300 ED. Misschien dat ik met hem of haar een keer kan afspreken om de objectieven een keer te proberen.

Alvast tiege dank

Irwan
Als je Groningen ver vindt, is je wereld echt klein................


http://www.fotono.nl"
Gebruikersavatar
Pancarans

Forumlid
Berichten: 2019


Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor Hans Braakhuis » wo sep 13 2006 8:18 am

Pancaran's schreef:CHIPS!!!!
Nu vraag ik mij af of er iemand in Noord Holland woont die een 80-200 f2.8 heeft en een 70-300 ED. Misschien dat ik met hem of haar een keer kan afspreken om de objectieven een keer te proberen. Irwan


Wacht nog even met de aanschaf van een 70-300 ED. Die komt niet beter uit de tests dan de veelgoedkopere 70-300 AFG. De oude 70-300 ED is net vervangen door een wat duurdere AF-S VR 70-300 f/4,5-5,6G. Maar daar heb ik nog geen testen van gezien.

Ik snap dat je tele zoom zoekt, maar je kunt de 80-200 niet vergelijken met een 70-300. De eerst genoemde krijgt van mij een 9. En de huidige 70-300 zitten net op een 6.
Meer zoom is dus meer probemen, en meer geld geeft meer kwaliteit.
Gebruikersavatar
Hans Braakhuis

Forumlid
Berichten: 6051


Locatie: Gelderland
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:


Terug naar “Overige fotoapparatuur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten