deze lenzen als noodoplossing

Discussies over al het andere dat je bij fotografie nodig hebt. Denk aan tassen, filters, etc.

Onderwerp:

Berichtdoor pieterdokkum » vr sep 15 2006 4:49 pm

Ben ik wezen kijken ja, denk dat ik daar de 18-70 kitlens maar ga bestellen, heb ik tenminste wát.
pieterdokkum



Onderwerp:

Berichtdoor pieterdokkum » vr sep 15 2006 9:22 pm

Ik zal jullie de details besparen............maar Zaterdagochtend 16/09 ben ik de ZÉÉR gelukkige bezitter van de D70S kitlens. Zaterdagmiddag ga ik er ook meteen 'live' mee, ga naar het dorp Burgum waar een Rescuedag wordt gehouden, dit is een demodag van alle 112 diensten en meer. Meer info over deze dag vind je op http://www.rescueday2006.nl/
Hoop de foto's in de loop van Zaterdagavond online te hebben.
pieterdokkum



Onderwerp:

Berichtdoor KAMIKAZE-FREAK » vr sep 15 2006 9:24 pm

pieterdokkum schreef:Ik zal jullie de details besparen............maar Zaterdagochtend 16/09 ben ik de ZÉÉR gelukkige bezitter van de D70S kitlens. Zaterdagmiddag ga ik er ook meteen 'live' mee, ga naar het dorp Burgum waar een Rescuedag wordt gehouden, dit is een demodag van alle 112 diensten en meer. Meer info over deze dag vind je op http://www.rescueday2006.nl/
Hoop de foto's in de loop van Zaterdagavond online te hebben.


ik dacht dat je dat opgaf en naar spijkerdorp zou gaan..
KAMIKAZE-FREAK



Onderwerp:

Berichtdoor pieterdokkum » vr sep 15 2006 9:34 pm

Spijkerdorp is ook geregeld, daar heb ik iemand voor gevonden die dat voor mij gaat fotograferen.
pieterdokkum



Onderwerp:

Berichtdoor Rik » zo sep 17 2006 4:09 pm

olle_griese schreef:Bol.com was gisteren nog de goedkoopste met deze lens en sinds vandaag hebben ze hem maar liefst 100 euro duurder gemaakt Afbeelding
We kunnen beter gaan beleggen in nikkorlenzen i.p.v. ze gebruiken

Nikon Objectief 4.0-5.6/70-300 AF G (Si)
5-10 werkdagen
bol.com prijs: € 234,95

Let even op want je hebt deze lens in twee versies; een "D" en een "G" versie. De "D"-versie heeft een diafragmaring en ED-element en de "G"-versie niet (of andersom, dat weet ik even niet). En die ene versie is natuurlijk wat duurder. Ik zou voor de goedkooptse versie gaan.

Groet, Rik
Gebruikersavatar
Rik

Forumlid
Berichten: 28


Locatie: Amsterdam
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:


Terug naar “Overige fotoapparatuur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten