La Grande Boucle 2013

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.

Onderwerp:

La Grande Boucle 2013

Berichtdoor Mak » ma jul 22 2013 5:34 pm

De Tour de France gevolgd vanaf etappe 4 (ploegentijdrit in Nice) t/m etappe 6 met aankomst in Montpellier. In Nice kon men in de ochtenduren zelf het parkoers op wat wij uiteraard gedaan hebben. Als wielerliefhebber is dit de "speeltuin" die jaarlijks plaats vind. De andere 2 etappes hebben wij gewoon langs de route gebivakkeerd met onze camper. Was een gezellige boel!
Een kleine impressie:

1. Etappe 4 ploegentijdrit
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7. Etappe 5 naar Marseille
Afbeelding

8. Etappe 6 naar Montpellier. Bij de ravitaillering werden de lunchtasjes overigens niet aangenomen vanwege de onrust in het peloton.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Mak op di jul 23 2013 8:29 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten Marcel
Gebruikersavatar
Mak

Forumlid
Berichten: 1410


Contacteer:

Onderwerp:

Re: La Grand Boucle 2013

Berichtdoor Replay » ma jul 22 2013 8:38 pm

Foto 2 vind ik de mooiste. Beetje krap aan de linkse kant. Ik zou hem wel naar het niveau/belichting van foto 3 brengen.
Foto 4: Tsja, beetje persoonlijk maar ik zou de auto er wél of niet op zetten maar niet half. Misschien zou ik hem er liever helemaal op willen zien omdat die wel deel uitmaakt van het team.
Foto 5,6,7: Ik begrijp je bedoeling. Je wil hier de snelheid laten zien waarmee de renners voorbij komen. Ik heb daar een beetje moeite mee,op deze manier. Foto 5 vind ik dan de beste omdat daar het bord met de aankomst kilometers op te zien is. Bij de twee anderen had ik liever gezien dat je de renners gevolgd had, waarbij je dmv de achtergrond de snelheid laat zien. Nu zijn de hoofdrolspelers onscherp terwijl de achtergrond scherp is. Misschien was het beter geweest wanneer je hierbij op dezelfde plaats had gestaan als foto 5. Hier is het namelijk veel lichter dan de donkere bomen en is het makkelijker om de renners scherp te krijgen,bij een lagere sluitertijd. Let wel, bij één renner is dat al vrij moeilijk om geen beweging in zijn benen te krijgen en bij een ploegentijdrit al helemaal.
Foto 8 is leuk. Het wachten met de lunchtasjes terwijl het peleton er aan komt. Jammer voor hem bleef het alleen bij wachten.

Maar dit zullen vast niet je enige foto's zijn van de drie etappes. :wink:

Groeten Roel.
Gebruikersavatar
Replay

Forumlid
Berichten: 980


Locatie: Best
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: La Grande Boucle 2013

Berichtdoor Mak » di jul 23 2013 8:35 am

Bedankt voor je reactie Roel.
Om die snelheid te laten zien was een bewuste keuze. Om de simpele reden dat ik de techniek "meetrekken" nog niet helemaal onder knie heb. Dat is mijn manko waar ik aan zal moeten werken.
Groeten Marcel
Gebruikersavatar
Mak

Forumlid
Berichten: 1410


Contacteer:


Terug naar “Foto presentaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten