Ik kwam nog een ander forumlid tegen vandaag, dus maak er een verzameldraadje van
Mijn plaatjes:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
Haagse Beemden Loop 2012
Onderwerp:
Haagse Beemden Loop 2012
Onderwerp:
Re: Haagse Beemden Loop 2012
Hee René,
Wat een toeval kom ik daar een Nikon Clublid tegen . Mooie serie, ik had ze gisteren al op jouw website bekeken. Het was leuk met jou kennis gemaakt te hebben. Al vaak foto's van jou hier op het forum gezien.
Ik zal deze week enkele van mijn foto's plaatsen. Ben druk afgelopen week van Parijs terug, Haagse Beemdenloop nog meer foto's.
groeten,
Marcel
Wat een toeval kom ik daar een Nikon Clublid tegen . Mooie serie, ik had ze gisteren al op jouw website bekeken. Het was leuk met jou kennis gemaakt te hebben. Al vaak foto's van jou hier op het forum gezien.
Ik zal deze week enkele van mijn foto's plaatsen. Ben druk afgelopen week van Parijs terug, Haagse Beemdenloop nog meer foto's.
groeten,
Marcel
Laatst gewijzigd door MARS op ma mei 07 2012 9:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Onderwerp:
Ook weer leuke foto's René. Ik was dit weekend niet in Breda zoals je al had gezien
Onderwerp:
MARS schreef:Hee René,
groeten,
Marcel
Ik vond het ook leuk Marcel en ben nieuwsgierig naar jouw foto's.
Bedankt voor je reactie!
Onderwerp:
Galloper schreef:Ook weer leuke foto's René. Ik was dit weekend niet in Breda zoals je al had gezien
Bedankt Luc!
Jij heb ook mooie foto's gemaakt. Ik heb ze op Flickr bekeken
Onderwerp:
Eindelijk mijn foto's:
1.
2.
3.
4. Een serie, met respect voor het doorzettingswvermogen van deze man!!
5.
6.
groet,
Marcel
1.
2.
3.
4. Een serie, met respect voor het doorzettingswvermogen van deze man!!
5.
6.
groet,
Marcel
Onderwerp:
Omdat ik zelf ook een redelijke fanatiek loper ben kijk ik graag naar dit soort foto's.
leuke serie, goed gedaan.
Groet.
Dick
leuke serie, goed gedaan.
Groet.
Dick
Een nikon dslr met twee lenzen,
Terug naar “Verzameldraadjes fotopresentaties”