Roofvogel fotoshoot betalingen

Plaats hier je oproep als je een foto wandeling organiseert voor de forumleden.

Onderwerp:

Re: Roofvogel fotoshoot betalingen

Berichtdoor JacTrum » wo mei 25 2011 6:11 pm

Ik rij zaterdag van Breda via Utrecht naar Emst. Wie mee wil even laten weten
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
Gebruikersavatar
JacTrum

Clublid
Berichten: 4374


Locatie: Breda
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Roofvogel fotoshoot betalingen

Berichtdoor JacTrum » wo mei 25 2011 6:32 pm

Hartstikke stom, maar ik kan niet meer vinden hoe laat we er moeten zijn. Kan iemand mij nog even wijzer maken? En hoe lang zijn we bezig?
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
Gebruikersavatar
JacTrum

Clublid
Berichten: 4374


Locatie: Breda
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Roofvogel fotoshoot betalingen

Berichtdoor JacTrum » wo mei 25 2011 6:35 pm

Excuses excuses!! Ik heb het gevonden: 11.00 uur!
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
Gebruikersavatar
JacTrum

Clublid
Berichten: 4374


Locatie: Breda
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Roofvogel fotoshoot betalingen

Berichtdoor André » wo mei 25 2011 8:44 pm

Maar tot hoe laat ????? dat wil ik ook wel graag even weten, want ik heb 's avonds een etentje.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip

Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Gebruikersavatar
André

Forumlid
Berichten: 2603


Locatie: Amersfoort
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Roofvogel fotoshoot betalingen

Berichtdoor JBD » do mei 26 2011 6:41 am

Aanvang van de shoot is 11.00 uur.

Ik schat dat we om een uur of 3 wel klaar zijn. Het vliegen van de vogels zal niet zo lang duren als het fotograferen op stok.

Gisteravond lag mijn server er uit, dus heb ik niet direct op berichten kunnen antwoorden.
Gebruikersavatar
JBD

Clublid
Berichten: 1381


Locatie: De Veluwe
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Roofvogel fotoshoot betalingen

Berichtdoor JBD » vr mei 27 2011 10:54 am

Nog even een opmerking:

Wanner je bij ons het pad op komt, dan heb je kans dat er reeën over rennen. Op dit moment liggen de reegeiten met de kalveren vaak in de dichte dekking. Als ze schrikken kunnen ze het pad over schieten. Houd hier rekening mee wanneer je bij ons het pad op komt en rijd a.u.b. langzaam. Er zijn op dit moment verschillende zogende geiten.
Gebruikersavatar
JBD

Clublid
Berichten: 1381


Locatie: De Veluwe
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Roofvogel fotoshoot betalingen

Berichtdoor Jolanda » vr mei 27 2011 10:58 am

Hoi allemaal,

ik ga niet mee maar nadat ik het gehele draadje gevolgd heb, denk ik dat Joyce en ALE er iets moois van hebben gemaakt. Ik wens jullie allemaal een zeer mooie droge zonnige dag en veel plezier. Ben natuurlijk ook zeer benieuwd naar alle foto's die gaan volgen.

Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.
Gebruikersavatar
Jolanda

Clublid
Berichten: 5355


Locatie: Roosendaal NB
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Roofvogel fotoshoot betalingen

Berichtdoor wil53 » za mei 28 2011 7:38 pm

Dank je wel voor deze leuke dag.

zal aftrappen met deze vogel

Afbeelding
wil53

Forumlid
Berichten: 951


Contacteer:

Onderwerp:

Roofvogel fotoshoot betalingen

Berichtdoor ALE » za mei 28 2011 9:03 pm

Wat een hippe vogel, Wil! Bij deze wil ik Joyce en haar man nogmaals hartelijk danken voor de enorme gastvrijheid. Alles was tot in de puntjes toe geregeld. Ook de fotografen, hartelijk dank voor deze geweldige dag, ik heb me het perfect naar mijn zin gehad.
Groet,



ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
Gebruikersavatar
ALE

Clublid
Berichten: 6606


Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Roofvogel fotoshoot betalingen

Berichtdoor nicor » za mei 28 2011 10:25 pm

Het was een feest om door Joyce ontvangen te worden.
Prachtige lokatie, prachtige vogels ( ook die ene van Wil ), prachtige fotografen, enthousiaste valkeniers en schitterend weer ( een kaarsje branden lijkt dus echt te werken ): kortom alles was tot in de puntjes verzorgd!
Bedankt voor jullie geweldige gastvrijheid!

Met vriendelijke groet,
Cor

PS: nu nog al die verrekte foto's uitzoeken!
Groet,
Cor
nicor

Clublid
Berichten: 262


Ervaringsniveau: *

Onderwerp:

Re: Roofvogel fotoshoot betalingen

Berichtdoor Cathelijne » za mei 28 2011 10:53 pm

Joyce, ik sluit me aan bij de voorgaande schrijvers.
Leuke show waarvoor mijn dank aan de valkeniers. De locatie was uitermate geschikt voor deze shoot, bedankt voor het ter beschikking stellen van jullie tuin.

Het was gezellig!

Cathelijne
Gebruikersavatar
Cathelijne

Forumlid
Berichten: 9


Locatie: Gelderland

Onderwerp:

Re: Roofvogel fotoshoot betalingen

Berichtdoor André » za mei 28 2011 11:18 pm

Hier ook iemand die echt genoten heeft. Ik had echt een dejavu naar mijn trouwdag 3 jaar geleden. Onze trouwfoto's zijn ook gemaakt in een prachtige tuin omringt door een 20 tal roofvogels.

Joyce, bedankt voor de geweldige organisatie en je had gelijk hoor, Sylvia, mijn vrouw had na mijn dagverslag er inderdaad behoorlijk de pest over in, dat ze er bij kon zijn.

Morgen maar eens lekker mijn resultaten gaan bekijken.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip

Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Gebruikersavatar
André

Forumlid
Berichten: 2603


Locatie: Amersfoort
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Roofvogel fotoshoot betalingen

Berichtdoor Cees » zo mei 29 2011 9:37 pm

Joyce, het was fantastisch allemaal!

En nu wachten we op het moment dat jij een nieuw draadje opent om de foto's te laten zien..... :lol:
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Gebruikersavatar
Cees

Forumlid
Berichten: 15279


Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Roofvogel fotoshoot betalingen

Berichtdoor JacTrum » zo mei 29 2011 9:42 pm

Wat een vreselijk leuke foto van Joyce! Complimenten. En Joyce: reuze bedankt voor de perfecte organisatie van een geweldige dag vogels schieten.
Nu is aan jou de eer om als eerste wat foto's te laten zien, waarna er ongetwijfeld velen (waaronder ik) zullen volgen!
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
Gebruikersavatar
JacTrum

Clublid
Berichten: 4374


Locatie: Breda
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Roofvogel fotoshoot betalingen

Berichtdoor JBD » ma mei 30 2011 6:50 am

Wat een lieve, positieve en enthousiaste reacties hebben wij gehad. Niet alleen ik bedank jullie allen hiervoor; ook mijn man heeft intens genoten. Verscheidene van jullie hebben gezellig even met hem gebabbeld en hij was onder de indruk van de discipline van jullie allen. Er is niets dat er niet hoorde op het terrein blijven liggen, integendeel wij zijn 2 stoeltjes rijker, :P waarvan er 1 al opgehaald wordt. De 2e een zwart stoeltje werd nog niet gemist. Wij zijn blij dat het zo'n geslaagde dag was en daarvoor gaat onze dank natuurlijk in de eerste plaats uit naar de valkeniers en hun hulp. Het geduld en hun enthousiasme heeft daar alles aan bijgedragen. In een ander draadje bijt ik het spits af met 2 foto's. Misschien niet de mooiste, maar ik had even geen tijd, want gisteren vierde mijn moeder haar 90ste verjaardag en daar moest ik (met camera natuurlijk) ook acte de presènce geven. Ik kijk met belangstelling uit naar jullie foto's.

Vraag: omdat er ook niet Nikonians (hoe krijgen ze het voor elkaar :D ) bij waren, mogen die via hun contact ook iets laten zien? Hiervoor natuurlijk graag antwoord van de moderator.
Gebruikersavatar
JBD

Clublid
Berichten: 1381


Locatie: De Veluwe
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:


Terug naar “Foto wandelingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten