Kodak Portra 400 120 5 pack prijsverschillen

Onderwerp:

Kodak Portra 400 120 5 pack prijsverschillen

Berichtdoor Frank B » di jan 26 2016 12:45 pm

Sinds kort heb ik mij gestort op middenformaat. Op zoek naar Kodak portra 400 filmrollen zie ik nogal wat prijsverschillen bij diverse leveranciers, zeker ook wanneer je de verzendkosten mee rekent.
Voorbeeld: 4 pakken portra 400 120 5 pack kost momenteel bij cameratools totaal incl verzending €103,85. Hetzelfde pakket kost bij Omnifoto €136,95 !!!!

Dus meer dan 1 pack = 5 rollen film verschil bij 2 verschillende leveranciers. :oohh:

Gebeld met omnifoto, verschil in prijs kunnen zij niet verklaren.

Lopen hier meer mensen tegen dergelijke prijsverschillen aan bij het kopen van analoge film?
Gebruikersavatar
Frank B

Forumlid
Berichten: 1556


Locatie: Groningen
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Kodak Portra 400 120 5 pack prijsverschillen

Berichtdoor Cyrus » di jan 26 2016 12:58 pm

Ja absoluut. Ik haal mijn film doorgaans bij Foto Den Boer in Amsterdam, niet altijd de aller-goedkoopste maar wel netjes geprijsd. Men heeft verder alles wat je voor analoog nodig hebt en voor mij makkelijk om even langs te gaan. Voor Foto Rembrandt in Maastricht geldt eigenlijk hetzelfde. Voor mij persoonlijk te ver voor een bezoekje (tenzij ik toch in de buurt ben, maar dat is zelden) dus daar winkel ik eigenlijk alleen online.

Ik zie veel leden van het Analoog Foto Forum hun films halen uit Duitsland (FotoImpex.de). Zelf geen ervaring mee maar ik lees op AFF eigenlijk alleen positieve ervaringen met dit bedrijf. Kodak Portra 400 120 kost bij hen op dit moment € 5,70 per rol, vanaf 5 stuks krijg je ze nog een dubbeltje goedkoper.
Groeten,
Edwin

flickr - website
Gebruikersavatar
Cyrus

Clublid
Berichten: 3338


Locatie: NH
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Kodak Portra 400 120 5 pack prijsverschillen

Berichtdoor Frank B » di jan 26 2016 1:19 pm

Dank voor info Edwin. Ook bij foto den boer is 1 pack portra 400 (5 rollen) €10 euro duurder dan Cameratools. Bizar!
Bestelling bij Cameratools is inmiddels geplaatst
Gebruikersavatar
Frank B

Forumlid
Berichten: 1556


Locatie: Groningen
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “Analoog”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast