Dubrovnik, Kroatie

Onderwerp:

Re: Dubrovnik, Kroatie

Berichtdoor JaapV » wo jul 22 2015 9:37 pm

Het verschil is dat een foto van een Amsterdamse pauw niet tijdens een vakantie in Dubrovnik gemaakt zou zijn.

De titel begint weliswaar niet met "vakantie in...", maar ik zie niet dat dat subtiele verschil bezwaarlijk is :roll:

@MarileenK: Portret is trouwens mooi scherp waar dat moet. Zeker voor een 70-300VR op 240mm!
Ik ben meteen in de Exif gaan kijken hoe laat je voor de eerste 4 foto's over de muren wandelde. In september 1969 (of '70) maakten mijn vrouw en ik dat wandelingetje om halftwee 's middags, zonder iets te drinken en bij meer dan 35 graden. Niet slim want er waren maar twee toegangen: begin en eind.
Laatst gewijzigd door JaapV op wo jul 22 2015 9:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet, Jaap

Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Gebruikersavatar
JaapV

Clublid
Berichten: 5194


Locatie: Oud-Beijerland
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Dubrovnik, Kroatie

Berichtdoor Johan v. V. » wo jul 22 2015 9:45 pm

Hoe weet jij nou dat dit geen Amsterdamse pauw is? Je moest eens weten hoe ver die beestjes kunnen vliegen! :lol:
Vriendelijke groet,
Johan van Veelen


Wat Nikon- en ander spul om plaatjes mee te schieten.
Gebruikersavatar
Johan v. V.

Clublid
Berichten: 3815


Locatie: Amersfoort
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Dubrovnik, Kroatie

Berichtdoor MarileenK » do jul 23 2015 6:03 pm

@Johan v. V. : de pauw heeft meer met mijn persoonlijke foto-bucket-list te maken dan dat ie in de serie past inderdaad, daar kan ik me wel in vinden. De foto is op een kleine 10 minuten (met boot) van de stad gemaakt op het eiland Lokrum, dat ligt naast de stad.
@JaapV: ja, half 2 is inderdaad wat enthousiast! :D
MarileenK

Forumlid
Berichten: 886


Locatie: Houten
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Dubrovnik, Kroatie

Berichtdoor Frankie » do jul 23 2015 7:44 pm

Goede reclame voor een mooie stad zo te zien. Prikkelt de vakantiezintuigen, zelfs bij een liefhebber van meer noordelijke landen. :thumbup:
Gebruikersavatar
Frankie

Clublid
Berichten: 3318


Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:


Terug naar “Straat-, documentaire- en reisfotografie”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: VincentR1 en 2 gasten