Ook het probleem van het DBS aangegeven, daar zouden ze naar kijken.
Heb twee weken moeten wachten op mijn camera, maar ik had hem op tijd weggebracht, dus begin september, drie dagen voor vertrek had ik hem weer.
Zag er weer prima uit, was naar het battery probleem gekeken, maar ze hebben niets kunnen vinden, voor de zekerheid hebben ze de contacten nog gereinigd, meer konden ze niet doen.
Ben meteen op pad gegaan om de camera te testen, en waarachtig, no problemo....
Ben ik in Venezuela, de eerste dag....... f@##@ck,,,,, battery leeg terwijl het een volle is. Battery eruit, lens even losgedraaid. Probleem tydelijk opgelost.
Helaas bleef het probleem terug komen, en heb hierdoor sommige momenten (vogel fotografie, moet je soms erg snel zijn) niet vast kunnen leggen

Maar goed ben ik een dag terug.... blijkt er een firmware update te zijn voor dit probleem, helaas voor mij drie weken te laat.
Begrijp niet dat ze dat bij de service point nog niet wisten...en er werd verteld dat het probleem WEL EENS EEN KEER WAS VOORGEKOMEN,.....
Maar goed voor ieder die de update nog niet geinstalleerd heeft, doe er je voordeel mee, ik moet nog wel testen of het werkelijk werkt...
Groet Ed