Firmware update 2.01 D200

Discussies over fotografie met de D100, D200, D300, D300s, D500, D700, D800, D800E, D810 en D850
Plaats reactie
Edje
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****

Firmware update 2.01 D200

Bericht door Edje » ma okt 06 2008 3:27 pm

Vlak voordat ik naar Venezuela ging, begin september, mijn D200 weggebracht voor een service beurt, af-nakijken, nieuw rubber erop, deze was losgelaten, even een grote beurt....

Ook het probleem van het DBS aangegeven, daar zouden ze naar kijken.

Heb twee weken moeten wachten op mijn camera, maar ik had hem op tijd weggebracht, dus begin september, drie dagen voor vertrek had ik hem weer.

Zag er weer prima uit, was naar het battery probleem gekeken, maar ze hebben niets kunnen vinden, voor de zekerheid hebben ze de contacten nog gereinigd, meer konden ze niet doen.

Ben meteen op pad gegaan om de camera te testen, en waarachtig, no problemo....

Ben ik in Venezuela, de eerste dag....... f@##@ck,,,,, battery leeg terwijl het een volle is. Battery eruit, lens even losgedraaid. Probleem tydelijk opgelost.

Helaas bleef het probleem terug komen, en heb hierdoor sommige momenten (vogel fotografie, moet je soms erg snel zijn) niet vast kunnen leggen :evil: :evil: :evil:

Maar goed ben ik een dag terug.... blijkt er een firmware update te zijn voor dit probleem, helaas voor mij drie weken te laat.
Begrijp niet dat ze dat bij de service point nog niet wisten...en er werd verteld dat het probleem WEL EENS EEN KEER WAS VOORGEKOMEN,.....

Maar goed voor ieder die de update nog niet geinstalleerd heeft, doe er je voordeel mee, ik moet nog wel testen of het werkelijk werkt...

Groet Ed

Cees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Cees » ma okt 06 2008 3:28 pm

Inderdaad verdraaid zuur, maar denk dat het in Beverwijk nog niet bekend was.
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

nikonlover
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door nikonlover » ma okt 06 2008 5:21 pm

ow mijne is nu in beverwijk met hetzelfde probleem, dus de mijne gaat goed komen ??? ik heb nog niks gehoord, vorige keer ook schoon gemaakt wat geen klap hielp ,hij kwam zelfs knipperend uit de doos
facebook olga van vredendaal
D 700 24/70/2,8 -50 mm 1,4 D -70/210 4,0 -180 mm 2,8 105 mm 2,8 SB 600 D 200 18/200 mm nikon J 1 coolpix P 510

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Bericht door Patrick » ma okt 06 2008 5:35 pm

Ik had het ook. Sinds ik de firmware upgrade gedaan heb, heb ik het niet meer gehad. Maar ik schiet zo vaak met de Sigma 100-300, het objectief waar ik er last mee had, dus of het over is... maar ik heb goede hoop.

Het is trouwens onzin dat ze er niets van wisten. Er zijn zat mensen die kant op geweest, en toen ik er een half jaar geleden (langer?) was, hadden ze er een paar ter observatie liggen.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

gongon
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***

Bericht door gongon » ma okt 06 2008 9:24 pm

Heb vandaag de firmware upgrade gedaan. Ging gelukkig goed.
Niet dat ik ergens last van had met mijn D200, maar goed mijn computer update ik ook altijd, ben ik wel niet altijd blij mee, want soms doet hij na een update ineens vreemd.
Groetjes Gonnie.

Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.

Leeuwarden
Forumlid
Forumlid

Re: Firmware update 2.01 D200

Bericht door Leeuwarden » do okt 16 2008 1:59 pm

Nou, ik heb er geen goed woord voor over. Eerst glashard beweren dat het probleem niet bestaat en (in mijn geval) een jaar (!) later vrolijk beweren dat de firmware upgrade ook dit probleem oplost... (Ik heb dus ook mijn camera indertijd door Nikon laten controleren....)
Ik ben hier incognito...

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Re: Firmware update 2.01 D200

Bericht door Patrick » do okt 16 2008 2:38 pm

Leeuwarden schreef:(Ik heb dus ook mijn camera indertijd door Nikon laten controleren....)
Waren daar kosten aan verbonden? Dan heb je wat mij betreft een zaak! :frown:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Plaats reactie

Terug naar “D100, D200, D300(s), D500, D700, D8x0(E)”