70-300 vr
70-300 vr
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag, ik kan een z.g.a.n. Nikkor Af-S 70-300 mm VR overnemen voor 370 euro is dit een beetje een gangbare prijs voor dit 2de hands objectief.
Ik weet niet in wat voor staat het glaswerk is maar ik denk wel ok, ga toch eerst nog kijken.
Iemand nog tips waar ik op moet letten zodat ik eventueele gebreken kan vaststellen.
Bij voorbaat dank
Jacco
Ik heb een vraag, ik kan een z.g.a.n. Nikkor Af-S 70-300 mm VR overnemen voor 370 euro is dit een beetje een gangbare prijs voor dit 2de hands objectief.
Ik weet niet in wat voor staat het glaswerk is maar ik denk wel ok, ga toch eerst nog kijken.
Iemand nog tips waar ik op moet letten zodat ik eventueele gebreken kan vaststellen.
Bij voorbaat dank
Jacco
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Hé Jacco, welkom op het forum.
Ik denk dat de prijs niet verkeerd is, inderdaad even uitproberen kan zeker geen kwaad.. Dit objectief even op je camera zetten
Controleer of de VR werkt, als het goed is hoor je die zachtjes werken als je die ingeschakeld hebt..
Goed naar het glas kijken aan beide kanten, en kijk hoe of de baljonet koppeling er goed uit ziet, en dan bedoel ik geen zware slijtplekken..
En natuurlijk of de auto-focus goed werkt....
Meer dingen schieten me zo niet te binnen..
Groetjes Eelco
Ik denk dat de prijs niet verkeerd is, inderdaad even uitproberen kan zeker geen kwaad.. Dit objectief even op je camera zetten
Controleer of de VR werkt, als het goed is hoor je die zachtjes werken als je die ingeschakeld hebt..
Goed naar het glas kijken aan beide kanten, en kijk hoe of de baljonet koppeling er goed uit ziet, en dan bedoel ik geen zware slijtplekken..
En natuurlijk of de auto-focus goed werkt....
Meer dingen schieten me zo niet te binnen..
Groetjes Eelco
http://500px.com/EelcoVandeKamp
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Bedankt voor de reacties het is inderdaad een dilemma, ik ga in het voorjaar naar canada misschien dat ik hem daar nog voordeliger kan kopen, weet alleen niet of ik nog zo lang kan en wil wachten.
Bijkomend is dat ik er ook nog 50 euro benzine voor kwijt ben, denk dat ik het maar niet doe.
thanks voor de reactie's
Bijkomend is dat ik er ook nog 50 euro benzine voor kwijt ben, denk dat ik het maar niet doe.
thanks voor de reactie's
ik zou zeggen , koop 'm lekker hier en geniet van Canada.
Voor het je weet loop je eerst drie dagen te stressen in Canada om deze lens voor een paar euro goedkoper te krijgen in de hoop dat je niet je niet gepakt wordt bij terugkomst door de douane.
Nee, lekker ontspannen op vakantie met een mooie 70-300 VR op zak.
Voor het je weet loop je eerst drie dagen te stressen in Canada om deze lens voor een paar euro goedkoper te krijgen in de hoop dat je niet je niet gepakt wordt bij terugkomst door de douane.
Nee, lekker ontspannen op vakantie met een mooie 70-300 VR op zak.
Hey Jacco, is echt een top lensje.
Heb mezelf eentje voor kerst kado gedaan.
Als je ik je 8 maart zie mag je de mijne wel proberen als je wil.
De eerste fotos die ik ermee geschoten heb:
http://www.xs4all.nl/~rjoemman/duck/
Raoul
Heb mezelf eentje voor kerst kado gedaan.
Als je ik je 8 maart zie mag je de mijne wel proberen als je wil.
De eerste fotos die ik ermee geschoten heb:
http://www.xs4all.nl/~rjoemman/duck/
Raoul
- Maud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
He jacco, waar gaat de reis naar canada naartoe?Jacco schreef:Bedankt voor de reacties het is inderdaad een dilemma, ik ga in het voorjaar naar canada misschien dat ik hem daar nog voordeliger kan kopen, weet alleen niet of ik nog zo lang kan en wil wachten.
Ik ga in juli voor de 3de keer

En ben nu ook aan het kijken voor een 70-300..
Gr.
Maureen
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief
Sorry beetje late reactie, maar ik ga 15 dagen naar Halifax ik ga daar met de Euroband meedoen aan de The Royal Nova Scotia International Tattoo heb er niet veel vrije tijd maar probeer toch nog wat plaatjes te gaan schieten.Maud schreef:He jacco, waar gaat de reis naar canada naartoe?Jacco schreef:Bedankt voor de reacties het is inderdaad een dilemma, ik ga in het voorjaar naar canada misschien dat ik hem daar nog voordeliger kan kopen, weet alleen niet of ik nog zo lang kan en wil wachten.
Ik ga in juli voor de 3de keer
En ben nu ook aan het kijken voor een 70-300..
Gr.
Maureen
Groetjes jacco