17-55 tegen 17-35
Ik zeg toch; "misschien interessant".
Kan me zo voorstellen, dat als je een soortgelijk kwaliteit 17-55 hebt en je wilt ff, dat het interessant kan zijn.
Tja, mijn 17-35 ervaring hoeft niet die van een ander te zijn.
Objectief is van een beter soort.
Kan me zo voorstellen, dat als je een soortgelijk kwaliteit 17-55 hebt en je wilt ff, dat het interessant kan zijn.
Tja, mijn 17-35 ervaring hoeft niet die van een ander te zijn.
Objectief is van een beter soort.
Laatst gewijzigd door mikemix op wo jan 23 2008 9:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
HK.... :mrgreen:
was van plan om eerst voor de 14-24 te gaan....maar deze lag nog op de plank. tja scheelt euries en kon ook wel iets meer gebruiken dan 24mm.
24-70 was ook evt nog een optie...... ga eerst hier wel even mee "spelen"
mooi stuk glaswerk en bouw zeg....ram je zo een spijker mee in de muur :mrgreen:
Arend
was van plan om eerst voor de 14-24 te gaan....maar deze lag nog op de plank. tja scheelt euries en kon ook wel iets meer gebruiken dan 24mm.
24-70 was ook evt nog een optie...... ga eerst hier wel even mee "spelen"
mooi stuk glaswerk en bouw zeg....ram je zo een spijker mee in de muur :mrgreen:
Arend
Pfoeei.... dat klinkt als een prima lens, ik zou alleen erg bang zijn dat het bereik te kort is, het is een 2 x zoom objectief, dus je blijft wisselen?
17-55 lijkt me mijn droomlens, helaas ook een prijs om over te dromen dus dat duurt nog wel even, waarschijnlijk nooit, dan zal het eerder de 16-85 worden als dat een echte lens wordt en geen hoax is.
Welgefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
17-55 lijkt me mijn droomlens, helaas ook een prijs om over te dromen dus dat duurt nog wel even, waarschijnlijk nooit, dan zal het eerder de 16-85 worden als dat een echte lens wordt en geen hoax is.
Welgefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
marx schreef:Pfoeei.... dat klinkt als een prima lens, ik zou alleen erg bang zijn dat het bereik te kort is, het is een 2 x zoom objectief, dus je blijft wisselen?

Ech nie...!
Alleen voor beschuit komt ie eruit... uhhh, gaat ie eraf.

Al je andere objectieven kun je op marktplaats zetten, want die gebruik je toch niet meer.