Ik kan me de discussie over de prijzen goed voorstellen hoor, maar het gaat hier om de foto's toch
Of zit Maud te wachten op discussie over haar al dan niet aanwezige koopdrang bij een (te) dure winkel
Laat mij de eerste zijn die je foto's bespreekt.
1: leuke weerspiegeling in het water, de zwaan past er net helemaal op, mooi op kleur en scherpte ligt prettig, alleen de uitsnede vind ik niet super.
Ik zou hem anders gecropt of geshoten hebben zodat je wat meer ruimte hebt aan de kanten, nu is hij best wel strak gekaderd, wat ruimte zou hier voor mij een hoop goedmaken.
2: fraai gezien, een mooie doorkijk, de zwanen zijn ietwat uit beeld door het overhangende riet en kan als storend ervaren worden, voor mij niet in ieder geval, ik vind het een frisse plaat.
Post nog es wat meer van de natuur, doet het altijd goed
PS.
Over de winkeldiscussie, het heeft beide kanten...
Het is niet fair om een winkelier helemaal uit te horen, een camera advies te vragen, 3 uur bezig te zijn met diverse camera's en lenzen en dan vervolgens de de winkel uitlopen en via internet bestellen voor veel minder geld.
maaarrr...
als het veel geld scheelt en de winkelier is niet meewerkend, tja dan niet, ik moet toch hard werken voor mijn centjes en als het kan koop ik er zoveel mogelijk voor natuurlijk.
Als het om een 10 euro zou gaan, koop ik bij mijn lokale fotoboer, omdat ik daar ook terecht kan voor een praatje, een kopje koffie een stukje advies en coulance bij problemen.
Dat vind ik de 10 euro wel waard, gaat het verschil veel meer, bijvoorbeeld 100 euro of meer, tja, dan is de gierige ik die overheerst en dan is internet voor mij het medium hoor...