Weekopdracht 25 - Plaatsen foto's
- roel
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Weekopdracht 25 - Plaatsen foto's
Plaats hieronder de foto's.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de twee-weekse-opdracht: beschrijving twee-weekse-opdracht
Thema: "FILELEED...", periode 11-01-08 t/m 25-01-08. Aan het begin van de avond van 25-01 sluit deze opdracht en start de nieuwe.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de twee-weekse-opdracht: beschrijving twee-weekse-opdracht
Thema: "FILELEED...", periode 11-01-08 t/m 25-01-08. Aan het begin van de avond van 25-01 sluit deze opdracht en start de nieuwe.
De oorzaak van...
Geen topplaten, maar ja ik reed met dik 70 langs. Zondag 13/01/2008 A9 bij Akersloot, 5 gewonden, A9 afgesloten in de richting van Haarlem en 9 km file achter het ongeval.
De traumaheli

De auto van de slachtoffers

Één van de slachtoffers wordt naar de ambulance gebracht, rechts zijn hulpverleners bezig met één van de drie slachtoffers die tussen de vangrails lag.

Groet,
Irwan
Geen topplaten, maar ja ik reed met dik 70 langs. Zondag 13/01/2008 A9 bij Akersloot, 5 gewonden, A9 afgesloten in de richting van Haarlem en 9 km file achter het ongeval.
De traumaheli

De auto van de slachtoffers

Één van de slachtoffers wordt naar de ambulance gebracht, rechts zijn hulpverleners bezig met één van de drie slachtoffers die tussen de vangrails lag.

Groet,
Irwan
Re: Weekopdracht 25 - Plaatsen foto's
Fileleedroel schreef:Thema: "FILELEED...", periode 11-01-08 t/m 25-01-08.

Ik sta zo ongeveer elke dag, als ik naar huis ga, in de file. Soms staat de A28 he-le-maal vol met auto's, ik ga dan van de snelweg af en hoop dat de weg binnendoor sneller is. Er zijn dan duidelijk meer mensen met hetzelfde idee. Als het dan al donker is en het regent ook nog eens, dan is het fileleed compleet. Deze foto geeft mijn gevoel in dat geval weer . . . .
- Arabia
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Vakantie file leed
Hierbij mijn inbreng...

Groet'n
Lawrence

Groet'n
Lawrence
Woorden zeggen veel te vaak wat ik niet bedoel...
Gek word ik er van
Iedere dag weer. En elk jaar weer erger!
Uur later beginnen?! hielp wel maar zou eigenlijk twee uur later moeten zijn!
Gek word ik er van!

Maar soms heb je geluk en staat ie aan de andere kant.

Uur later beginnen?! hielp wel maar zou eigenlijk twee uur later moeten zijn!
Gek word ik er van!

Maar soms heb je geluk en staat ie aan de andere kant.