flits techniek/fotografie

Wanneer u vragen heeft over foto's dan wel het fotograferen zelf, of wanneer u juist tips daarover heeft, dan kunt u deze hier kwijt.
Plaats reactie
dapp&co

flits techniek/fotografie

Bericht door dapp&co » vr jan 25 2008 5:35 pm

hallo,
Ik ben sinds vorige week in het bezit van de R1C1 macroflits set, (jippie) maar dat terzijde.
Ik ben aan het uitproberen hoe en wat, maar van flitstechnieken/fotografie heb ik weinig kaas gegeten. Ik heb hier op het forum wat gelezen over je flitsers onderbelichten en de camera overbelichten, dit geeft dan een wat minder typische dichtgeflitste foto, okee dat lukt.
Weet iemand waar ik nog meer tips en wetenswaardigheden kan vinden? een site? een boek? Ik kom een heel eind op basis van ervaring en uitproberen maar zou er meer over willen weten. Vooral wat betrefd de macrofotografie en flitstechnieken die daar het beste bij past.
Iemand die iets weet?

Cees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Cees » vr jan 25 2008 5:40 pm

Heel snel lid worden en naar de workshop over flitstechniek van de NCN in Eemnes gaan.

Groet, Cees :D
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

dapp&co

Bericht door dapp&co » vr jan 25 2008 10:11 pm

:oops: laat ik nou zelf een basisboek flitstechniek van mich buchman hebben. ooit in een grijs verleden gekocht lag gewoon op de boekenplank tussen de andere uit die serie.

wanneer er nog iemand een boek weet of een site heel graag.

Plaats reactie

Terug naar “Vragen en tips over foto's en fotograferen”