Bij foto's gemaakt met mijn Nikon D80 komt de kleur blauw nogal eens hard blauw over. Welke kleurinstelling geeft de voorkeur voor gewoon dagelijks werk zoals natuur en landschapsopnamen. Zie b.v. www.schoss.web-log.nl voor de aard van de onderwerpen.
Ik bewerk met Picture project.
Kleurinstelling
Allereerst welkom op het forum. Antwoord op je vraag, KLIK HIER.
Dit is wel een veel uitgebreider antwoord op je feitelijke vraag maar je hebt hier wel een mooi referentie kader aan.
Suc6,
ALE
Dit is wel een veel uitgebreider antwoord op je feitelijke vraag maar je hebt hier wel een mooi referentie kader aan.
Suc6,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
Kleurinstelling
In ieder geval Ko en Ale allebei bedankt voor de reactie. De witbalans staat op Automatisch en de kleurinstelling IIIa maar ik ga aan de hand van het lijstje eens na of de andere instellingen ook goed staan.
- alfredo
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Een handige lijst.. is er ook zo'n lijst met instellingen voor de D2H?ALE schreef:Allereerst welkom op het forum. Antwoord op je vraag, KLIK HIER.
Suc6,
ALE
D4, D2h,,AFS 70-200vr 2.8 80-200 ED f2.8, Nikkor 300mm F4 ED, ,sigma 24-70 2.8, nikon 50mm 1.8, Kenko TC Teleplus MC7 2X DG,, polarisatiefilter 77mm een tas en een manfrotto eenbeenstatief..
Nee helaas Alfredo, niet op deze site en ik ken geen andere.
Wel voor een D2x (KLIK). Denk dat je daar ook wel iets aan zal hebben.
Suc6,
ALE
Wel voor een D2x (KLIK). Denk dat je daar ook wel iets aan zal hebben.
Suc6,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters