Hoi Maureen,Maud schreef:Ik zal van de week eens gaan kijken!
@Federix, heb je al iets gehoord over de locatie in boskoop?
Gr.
Maureen
Ik heb nog niets over de locatie gehoord. Ik heb er zojuist nog eens een PB-tje aan gewaagd.
Eigenlijk zouden we dan dit weekend moeten gaan. Zondag heb ik al een afspraak, dus wat mij aangaat zou het morgenvroeg kunnen. (Ik heb grote kans dat mijn Epson V500 morgen bezorgd gaat worden, daar wil ik eigenlijk ook wat mee spelenWoudschim schreef:Hoi, bedankt voor de reacties allemaal!
Ik wil er sowieso een keer terug om wat meer overzichtsfoto's te maken, ik had het toen al geprobeerd, maar het is allemaal niet echt goed uit de verf gekomen, ik ben ook nog maar net begonnen met fotograferen.
De donkere hoek op de foto is trouwens de schaduw van het schuine dak van het gebouw, vandaar dat het alleen in de hoek zit.
Maar een meeting, lijkt me een geweldig plan!
De loods staat recht tegenover het station, dus excuses wegens bereikbaarheid gaan al niet meer werken.
Officieel mag je er niet meer in, maar het is vrij gemakkelijk om er binnen te raken, onderweg om naar het kantoorgebouw te komen moet je je nog door twee nauwe openingen wurmen, maar dat is best goed te doen.
Ik hoorde laatst dat de sloop binnenkort gaat aanvangen, dus we moeten snel zijn. Lijkt mij in ieder geval een erg leuk plan, misschien ergens een topic voor openen?
Frederix schreef:Eigenlijk zouden we dan dit weekend moeten gaan. Zondag heb ik al een afspraak, dus wat mij aangaat zou het morgenvroeg kunnen. (Ik heb grote kans dat mijn Epson V500 morgen bezorgd gaat worden, daar wil ik eigenlijk ook wat mee spelenWoudschim schreef:Hoi, bedankt voor de reacties allemaal!
Maar een meeting, lijkt me een geweldig plan!
De loods staat recht tegenover het station, dus excuses wegens bereikbaarheid gaan al niet meer werken.
Officieel mag je er niet meer in, maar het is vrij gemakkelijk om er binnen te raken, onderweg om naar het kantoorgebouw te komen moet je je nog door twee nauwe openingen wurmen, maar dat is best goed te doen.)
Vanmiddag heb ik in pricipe tijd om alvast even te gaan kijken. Ik hoop dat het gaat lukken en dat ik het kan vinden.
Ik laat dan wat van me weten en eventueel komt Frederix ook nog en anders volgende week.
Gr.
Maud
Anders misschien het volgende weekend, als dat niet te laat is. Stuur even een PB-tje om het één en ander kort te sluiten. Ik kan eventueel pasagiers vanuit Amersfoort meenemen.
Door de week is lastig voor mij, er moet namelijk brood op de plank komen . . .Woudschim schreef:Het weekend wordt wel lastig voor me, omdat ik als student, zeker momenteel, ontzettend weinig geld hebt (15 euro per maand voor eigen plezier) om de trein van de betalen.
Als het doordeweeks zou kunnen is dat voor mij al een stuk praktischer. Ik ben dinsdag, donderdag en vrijdag vrij namelijk. Ik kan dan gratis reizen en andere mensen met 40% korting laten gaan.