Trouwfoto' s

Wanneer u vragen heeft over foto's dan wel het fotograferen zelf, of wanneer u juist tips daarover heeft, dan kunt u deze hier kwijt.
Robin

Bericht door Robin » ma jan 28 2008 7:53 pm

Zoals jullie misschien al gemerkt hebben ben ik alle flits gerelateerde topics aan het doorspitten :wink:

Ik had nog wel een vraagje over het aanbod van Martijn, en dan doel ik op de aanwezigheid van 2 fotograven op de zelde lokatie :o

Stel dat ik als amateur er vrolijk op los flits tijdens de huwelijkse plechtigheden terwijl een vakman ook zijn werk probeert te doen, wat voor impact heeft dat precies ??

Neem aan dat zijn apparatuur compenseert voor mijn amateuristische licht salvo's die ik afvuur ?? :oops:

EelcoD7100
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door EelcoD7100 » ma jan 28 2008 8:34 pm

Robin schreef:Zoals jullie misschien al gemerkt hebben ben ik alle flits gerelateerde topics aan het doorspitten :wink:

Ik had nog wel een vraagje over het aanbod van Martijn, en dan doel ik op de aanwezigheid van 2 fotograven op de zelde lokatie :o

Stel dat ik als amateur er vrolijk op los flits tijdens de huwelijkse plechtigheden terwijl een vakman ook zijn werk probeert te doen, wat voor impact heeft dat precies ??

Neem aan dat zijn apparatuur compenseert voor mijn amateuristische licht salvo's die ik afvuur ?? :oops:
Hallo Robin,

Monique en ik hebben al een aantal reportage's gedaan en de kans dat je tegelijk flitst is eigenlijk heel klein.

Waar je wel het goed op moet letten, is vooral niet bij de vakman in beeld te komen, hou die man continue goed in de gaten..
De eerste keer dat Monique en ik samen een reportage deden, was er een moment-supreme wat Monique had vastgelegd...... alleen lag ik in het achterpad :shock: :shock: om ook een origineel standpunt vast te leggen.

Pfhoe,Monique is een partij aan het fotoshoppen geweest om mij weer weg te krijgen :oops: :oops: :oops:
Inmiddels weten we gelukkig beter.. :wink:

Groetjes Eelco
http://500px.com/EelcoVandeKamp

Skippy
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door Skippy » ma jan 28 2008 8:47 pm

D-80's schreef: ...... alleen lag ik in het achterpad :shock: :shock: om ook een origineel standpunt vast te leggen. Pfhoe,Monique is een partij aan het fotoshoppen geweest om mij weer weg te krijgen :oops: :oops: :oops:
:lol: :lol: :lol: Ik heb er beeld bij Eelco, jij met je frêle figuurtje midden in beeld en Monique maar shoppen :wink:

EelcoD7100
Forumlid
Forumlid

Bericht door EelcoD7100 » ma jan 28 2008 9:58 pm

Skippy schreef:
D-80's schreef: ...... alleen lag ik in het achterpad :shock: :shock: om ook een origineel standpunt vast te leggen. Pfhoe,Monique is een partij aan het fotoshoppen geweest om mij weer weg te krijgen :oops: :oops: :oops:
:lol: :lol: :lol: Ik heb er beeld bij Eelco, jij met je frêle figuurtje midden in beeld en Monique maar shoppen :wink:
:lol: :lol: :lol: :oops: :oops: :oops: :oops:
http://500px.com/EelcoVandeKamp

Plaats reactie

Terug naar “Vragen en tips over foto's en fotograferen”