Mooi scherp allemaal, het sombere weer stoort totaal niet.
Watertoren+update
-
mikemix
-
Nosomoho
Hieronder 2 foto die bewerkt zijn. De eerst heb ik de gebouwen recht gezet en de tweede getracht een HDR van te maken. Eigenlijk is dat niet te doen indien je maar 1 originele JPG als basis hebt (zie de lucht). Normaal heb je minimaal 3 foto's, een met EV -2, een tweede met EV 0 en de laatste met EV +2.
Indien je dit niet wil, schroom niet en maak dat kenbaar. Ik verwijder ze dan meteen..
Cheers,
ALE

Indien je dit niet wil, schroom niet en maak dat kenbaar. Ik verwijder ze dan meteen..
Cheers,
ALE

Laatst gewijzigd door ALE op do jan 31 2008 5:49 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
Oke Cees, hij is een tandje donkerder gemaakt. Vind de lucht dan niet echt fijn meer om naar te kijken. Ik mis gewoon een goede basis om een HDR foto tot zijn recht te laten komen. Dat lukt gewoonweg niet goed met 1 JPG.
Groet,
ALE
Groet,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
Advies van Cor opgevolgd. Ander standpunt genomen zodat het achterste gebouw in het midden staat.
1.

Mijn poging wat betreft een HDR opname. Zijn 4 foto's op ISO 200|f/5.6|S1/60-90-180-250 en in Photomatix een beetje met instellingen rommelen. Zal wellicht wel beter kunnen maar ben nog niet zo thuis in deze discipline. Ideeen en/of tips met HDR laat maar horen.
2.

1.

Mijn poging wat betreft een HDR opname. Zijn 4 foto's op ISO 200|f/5.6|S1/60-90-180-250 en in Photomatix een beetje met instellingen rommelen. Zal wellicht wel beter kunnen maar ben nog niet zo thuis in deze discipline. Ideeen en/of tips met HDR laat maar horen.
2.

Groeten Marcel
-
k.hendrik
-
k.hendrik
http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DN
ik bedoelde deze; maar wist de titel niet meer uit de blote kop
vrgr
ik bedoelde deze; maar wist de titel niet meer uit de blote kop
vrgr