Beetje vreemd, dat je zo serieus reageert op het maken van een grapje wat jezelf maakt..PatrickP schreef:Wat is zoD-80's schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
????
Groetjes Eelco
Patrick, ga ik doen. Ben er erg veel mee bezig sinds in mijn nieuwe camera heb en wil erg graag meer leren merk ik.PatrickP schreef:Maud, begin gewoon eens te kijken wat de volksuniversiteit in de buurt te bieden heeft. De basis kan je van vrijwel iedereen leren, en afhankelijk van de plaats loopt er ook wel wat rond dat je echt een flinke stap de goede richting op kan helpen! Oh ja, ook niet onbelangrijk; ze zijn niet zo gruwelijk duur als een hoop opleidingen.
Maud misschien een tip om te kijken of er een cursus Digitale Reflexcamera bij je in de buurt is. Reflex is toch wat anders dan een compact.Maud schreef:Hallo allemaal,
Ik lees deze topic nu omdat ik nu aan het kijken ben voor een cursus. Weet te weinig af van de sluitertijden, diafragma etc.
Wie kan mij na bovenstaand verhaal nog wat richting geven. Ik heb de proeflessen van NTI en LOI gedownload, gaf NTI me een beter idee dan de LOI.
Dank alvast!
Gr.
Maureen
evertfoto schreef:Heb zelf de FotoVakschool in Apeldoorn gedaan. Daarna jarenlang zelf docent fotografie geweest aan de Volksuniversiteit in Alkmaar.
Misschien is het wel weer eens tijd om een "Nikonschool" op te starten.
Regelmatig bijeenkomsten organiseren met Doe-aktiviteiten.
Wacht jullie reakties af.
Evert Winkelman / Alkmaar
Ga in april kijken naar open dag van de fotovakschool in rotterdam..Jizzy schreef:Maud misschien een tip om te kijken of er een cursus Digitale Reflexcamera bij je in de buurt is. Reflex is toch wat anders dan een compact.Maud schreef:Hallo allemaal,
Ik lees deze topic nu omdat ik nu aan het kijken ben voor een cursus. Weet te weinig af van de sluitertijden, diafragma etc.
Wie kan mij na bovenstaand verhaal nog wat richting geven. Ik heb de proeflessen van NTI en LOI gedownload, gaf NTI me een beter idee dan de LOI.
Dank alvast!
Gr.
Maureen
He wat goed, kan ik volgende week al even gaan kijken.. Daarna nog even rotterdam in en paar foto's maken