1:

2:

ajuus
emiel
Maar het klopt dat je op een hoek staat?emiel schreef:de eerste is een panorama.... de lucht is bewerkt in ps met 'burn'. Je ziet de dichte bewolking wegstrekken naar het noordoosten en links breekt de zon waterig door.Maud schreef:Wat een gave lucht, bewerkt?
Sta je op een hoek want het is optisch heel gek kijken
Vind dat wel stoer uitzien.Opgezetfan schreef:Maud hij stond niet op een hoek, deze is waarschijnlijk met een extreme groothoek gemaakt dan krijg je dit soort bol/hol vertekeningen als je de foto's gaat stitchen.
Op zich vind ik deze bewerking mooi, alleen ben je links in de lucht naar mijn mening te ver doorgegaan.soulpic schreef:Mijn versie van de foto:
Persoonlijk vind ik 'm nu wat sterker en meer uit de verf komen, maar dat is mijn eerlijke bescheiding mening natuurlijk!
Als je dit niet gewenst vindt (dat ik de foto ter bewerking heb gesteld) geef maar een gil, dan gaat ie eraf!
Emiel, hoe bedoel je, tegenhanger van een panohead?emiel schreef:@soulpic: ik vind 'm niet mooi, too much, zeker de linkerkant, is te onnatuurlijk. Maar hij mag best blijven wat mij betreft.
Maud/Opgezetfan/chip54: hij is vanaf statief gemaakt, met de tegenhanger van een pano-head (maw: horizontaal alleen bij toeval. En niet eens heel scheef. Gewoon gemaakt op 18mm. Ik zat wel voor een flauwe bocht in de dijk maar het feit dat ik vlakbij zat en naar links en rechts draaide op 18mm maakt 'm zo extreem krom. Ik plak met PanomakerPro.
Iemand wel eens zelf een pano-head gemaakt?
ajuus
emiel