Noorwegen!
- soulpic
- Forumlid
- Contacteer:
Hier weer twee shots gemaakt in Noorwegen:

Foto is niet echt scherp maar dat komt door het uitrekken in PS
Graag reactie's over compositie / belichting / onderwerp / bewerking

Foto is weer niet echt scherp, komt voornamelijk door uittrekken in PS

Foto is niet echt scherp maar dat komt door het uitrekken in PS

Foto is weer niet echt scherp, komt voornamelijk door uittrekken in PS
"Imagination is far more important than knowledge"
Nou, Gerrit heeft in zoverre gelijk dat de deleteknop op de verschillende PC's en Mac's wel eens vaker gebruikt mogen worden . . . . (niet in dit specifieke geval overigens)Skippy schreef:Kom op Gerrit dit kan echt niet reageer dan niet.GdP schreef:Gewoon de 'Delete' knop op je computer wat vaker gebruiken.
- soulpic
- Forumlid
- Contacteer:
Ok, hier nog een stelling dan:
"Al heb je nog zo,n succes, als het niet aan je eigen maatstaven voldoet heb je geen succes"
Gerrit mag zeker een mening geven.
Maar een mening moet bij mij bijna altijd ondersteunt worden door statements. Hij zegt alleen: "gewoon de delete knop je je pc wat vaker indrukken" voor de rest geeft hij niet aan wat hij vindt dat er niet mooi is aan de foto. Dan kun je net zo goed niets posten naar mijn gevoel.
Het is hier bedoeld om opbouwende kritiek te geven.
Aan de reactie van Gerrit is niks opbouwends aan.
"Al heb je nog zo,n succes, als het niet aan je eigen maatstaven voldoet heb je geen succes"
Gerrit mag zeker een mening geven.
Maar een mening moet bij mij bijna altijd ondersteunt worden door statements. Hij zegt alleen: "gewoon de delete knop je je pc wat vaker indrukken" voor de rest geeft hij niet aan wat hij vindt dat er niet mooi is aan de foto. Dan kun je net zo goed niets posten naar mijn gevoel.
Het is hier bedoeld om opbouwende kritiek te geven.
Aan de reactie van Gerrit is niks opbouwends aan.
Ik vind het jammer dat jouw foto's zo onscherp uit een bewerking zijn gekomen. Als mij dat zou zijn overkomen zou ik de foto's als mislukt hebben beschouwd en op de delete knop hebben gedrukt. :mrgreen:soulpic schreef:Heb de orginele foto bewerkt, daarna geplaatst in een ander document en toen getransformeerd.
Deze is gemaakt met een compactcamera, vandaar dat ie niet scherp gebleven is.
Op zich wel zonde, foto nummer 2 heeft best wel iets (weerspiegeling in het dak van jouw auto?).
Blijkbaar voldoet deze foto aan jouw maatstaven, je laat hem immers zien . . .soulpic schreef:"Al heb je nog zo,n succes, als het niet aan je eigen maatstaven voldoet heb je geen succes"
- soulpic
- Forumlid
- Contacteer:
Ik beschouw de foto's niet als mislukt omdat de foto's wel scherp waren, maar door de lage resolutie onscherper zijn geworden.
Daarbij gaf ik al aan dat ik wist dat de foto,s beetje onscherp zijn en dat ik graag reactie's had over de compositie, bewerking e.d
Foto nummer twee is geen weerspiegeling van het dak in de auto.
Wel vanuit de auto geschoten, maar het water is daar zo helder
Daarbij gaf ik al aan dat ik wist dat de foto,s beetje onscherp zijn en dat ik graag reactie's had over de compositie, bewerking e.d

Soulpic, als het blijkbaar te veel moeite is een scherpe foto te laten zien, waarom zou ik dan nog moeite doen om te reageren?soulpic schreef:Ik beschouw de foto's niet als mislukt omdat de foto's wel scherp waren, maar door de lage resolutie onscherper zijn geworden.