Noorwegen!

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
soulpic
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door soulpic » wo feb 06 2008 10:58 am

Graag zou ik nog willen weten of jullie m'n shots van Noorwegen, standaard kiekjes vinden, of dat er toch wel wat meer inzit.

Afbeelding

Jammer van het overbelichte stuk op de rots!
"Imagination is far more important than knowledge"

mikemix

Bericht door mikemix » wo feb 06 2008 11:00 am

Dit zijn kiekjes.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » wo feb 06 2008 11:03 am

Dit is een overbelichte (sneeuw) niet helemaal standaard kiek...

Maar waarom ben je zo op zoek naar erkenning. Steeds 1 foto plaatsen in de hoop dat mensen er positief over zijn. Vind jij 'm mooi? Dan is dat toch genoeg. Wil je tips over wat er beter kan, waar je dan zelf mee aan de gang kan, dan is dit een prima forum. Maar erkenning moet je hier denk ik niet zoeken. 8)
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Cees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Cees » wo feb 06 2008 11:15 am

Beste Soulpic,

Zou je willen proberen je postings een beetje te combineren? Dit leest niet prettig; je hebt een aantal malen 2 postings direct na elkaar en in één geval zelfs drie, zonder dat iemand anders gereageerd heeft. 21 op een totaal van 47 is wel erg hoog. Er zit rechtsboven je postings een knopje "wijzig", gebruik dat svp.

Groet, Cees :D
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

Marten
Forumlid
Forumlid

Bericht door Marten » wo feb 06 2008 11:21 am

soulpic schreef:Graag zou ik nog willen weten of jullie m'n shots van Noorwegen, standaard kiekjes vinden, of dat er toch wel wat meer inzit.
Volgens mij zijn ze zeer geschikt om een ansichtkaart van de laten maken.

Zelf denk ik dan aan zo'n kaart met een stuk of wat mini fotootjes, -nonchalant schuin gezet- met kartelrand en de tekst: "groeten uit Noorwegen", maar dan in het Noors natuurlijk. :D

GdP

Bericht door GdP » wo feb 06 2008 11:23 am

soulpic schreef:Graag zou ik nog willen weten of jullie m'n shots van Noorwegen, standaard kiekjes vinden, of dat er toch wel wat meer inzit.

Afbeelding

Jammer van het overbelichte stuk op de rots!
Hallo Soulpic,

M.b.v. foto’s leg ik herinneringen vast. Helemaal als het vakantiefoto’s betreft. En het zijn juist vakantiefoto’s die in de meeste gevallen het kiekjes niveau niet te boven gaan.
Maar het zijn wel die foto’s die jouw en mij er aan herinneren hoe mooi het was. En natuurlijk zullen dat foto’s betreffen die niet een ieder zal boeien, maar dat maakt niet uit.
Foto’s maken doe je in de eerste plaats voor je zelf. En als jij je foto’s prachtig vindt, dan zijn ze ook prachtig. En de mening van anderen doet daar niet toe.

Het is anders als je op dit forum een foto plaatst die je technisch beoordeeld wilt hebben. Daarvoor moet het wel een foto betreffen waar het zinvol voor is daar iets over te zeggen. En juist van dat laatste plaats jij nog wel eens foto’s waar geen eer meer aan valt te behalen.
Maar ik twijfel er niet aan dat jij dat anders ziet, en het gewoon een prachtige foto vind, die je graag iets verbeterd wil zien. Maar een in technisch opzicht slechte foto valt weinig meer aan te verbeteren.

soulpic
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door soulpic » wo feb 06 2008 11:32 am

chip54 schreef:Beste Soulpic,

Zou je willen proberen je postings een beetje te combineren? Dit leest niet prettig; je hebt een aantal malen 2 postings direct na elkaar en in één geval zelfs drie, zonder dat iemand anders gereageerd heeft. 21 op een totaal van 47 is wel erg hoog. Er zit rechtsboven je postings een knopje "wijzig", gebruik dat svp.

Beste Cees,

Sorry, nog niet echt aan gedacht.
Ik vraag me wel af waarom dit forum niet eens opgsechoond wordt.
Er worden hier zoveel topics geopend (waaronder ik) met foto's erin die iemand eens beoordeeld moet hebben of feedback te krijgen.
Waarom worden hier niet categorieen topics aangemaakt? Landschap / Macro / Portret enz.
Dat elke categorie zijn eigen draadje krijgt waarin iedereen zijn foto's kan showen en ter beoordeling kan stellen.
Dit werkt veeeeel makkelijker en overzichtelijker. (www.photoforum.nl) heeft dat ook.
"Imagination is far more important than knowledge"

GdP

Bericht door GdP » wo feb 06 2008 11:36 am

Dit is niet echt een fotoforum. Er is ook maar een rubriek waar je foto's kunt plaatsen.

Cees
Forumlid
Forumlid

Bericht door Cees » wo feb 06 2008 11:45 am

Op dit forum wordt een draadje alleen opgeschoond wanneer daar een aantal niet passende en ruzie-achtige postings in voorkomen. Voor de rest is alles achteraf altijd weer te lezen.

Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”