Ik ben van plan om een D80 aan te schaffen.
Ben op zoek naar een goed objectief, kan op E bay een AF-S Vr 24-120 MM G ED IF Aspheric ( Gebruikt ) objectief kopen voor € 375,00. Is dit een goede keus? Dit wordt mijn eerste spiegelreflex.
Graag jullie mening
24-120mm
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ten eerste, welkom op het forum.
Om op je vraag in te gaan, ik heb de lens en vind 'm heel prettig. Een lens met veel mogelijkheden. De prijs lijkt me redelijk. kijk voor de zekerheid nog even op MP.
Om op je vraag in te gaan, ik heb de lens en vind 'm heel prettig. Een lens met veel mogelijkheden. De prijs lijkt me redelijk. kijk voor de zekerheid nog even op MP.
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Lijkt me inderdaad geen verkeerde prijs. Dit objectief heb ik ook een tijd gehad en ik heb er best mooie foto's mee gemaakt. Ik heb hem verkocht toen de 18-200 op de markt kwam. Die had wat meer bereik aan de groothoek kant.
Je kunt de aanschaf van een Tokina 12-24 overwegen, naast dit objectief. Dan heb je zeker voor de beginperiode een mooi bereik.
Over de Tokina is al heel wat geschreven op het forum.
Je kunt de aanschaf van een Tokina 12-24 overwegen, naast dit objectief. Dan heb je zeker voor de beginperiode een mooi bereik.
Over de Tokina is al heel wat geschreven op het forum.
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.