Strijklicht, op het randje...
- wim
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Mikemix, mooi ja zeker, maar inderdaad op het randje. Ik aarzel is het net te of kan het nog net? Zou je van 1 het origineel kunnen tonen en dan kunnen beschrijven wat je hebt gedaan? Voor mij niet alleen ter beoordeling, maar vooral ook om te leren. Mijn omgevind vind mijn omzettingen ook vaak te hard.
wim schreef:Mikemix, mooi ja zeker, maar inderdaad op het randje. Ik aarzel is het net te of kan het nog net? Zou je van 1 het origineel kunnen tonen en dan kunnen beschrijven wat je hebt gedaan? Voor mij niet alleen ter beoordeling, maar vooral ook om te leren. Mijn omgevind vind mijn omzettingen ook vaak te hard.
Leuk, dat je precies omschrijft wat ik hier probeer af te beelden.
"Ook vaak te hard"? mijn omgeving niet hoor, Wim.

Prachtig omschreven, precies mijn gedachte.Skippy schreef:Fraai resultaat Michael, een mooie symbiose van hard contrast en toch ook een zachte uitstraling.
Dank, Arthur.ALE schreef:De maestro himself, Jeez Mike wat kan ik nog veel van jou leren. Ziet er echt top uit.
ALE
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Mike, ik hou niet zo van die harde contrasten, vind ze erg donker waardoor er weinig te zien is. De tweede was krachtiger geweest met een invulflits.
Die laatste is niet alleen omgezet naar JPG daar is ook aan gecloned
(zie de flare)
Die laatste is niet alleen omgezet naar JPG daar is ook aan gecloned

http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Je haalt 2 dingen door elkaar, specificaties gaan over de eerste.Opgezetfan schreef:Die laatste is niet alleen omgezet naar JPG daar is ook aan gecloned(zie de flare)
Over je eerste opmerking ga ik niet op in w.b.t. flits, is een kwestie van snappen.
Dit is geen House Party.
Laatst gewijzigd door mikemix op di feb 12 2008 10:15 am, 3 keer totaal gewijzigd.
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Knaak voor je gedachten Mike
Volgens mij maak jij dit soort platen met voorbedachte rade. De zwart-wit omzetting kun je waarschijnlijk al visualiseren op het moment dat je zo'n plaat maakt.
Of je omzettingen te hard zijn.....daar kan een ieder zijn/haar mening over hebben. Ik vind dit in ieder geval wel mooi!

Of je omzettingen te hard zijn.....daar kan een ieder zijn/haar mening over hebben. Ik vind dit in ieder geval wel mooi!
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.