Rotterdamse Papegaaien

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Quinty

Rotterdamse Papegaaien

Bericht door Quinty » ma feb 11 2008 9:54 pm

Stel je voor, het is zondag, je loopt door Rotterdam. Plots voor je een groep op straat. Kinderen, ouders en wat rekken met vogels. Niet zomaar vogels, maar prachtige papegaaien. De kleurrijke vogels deelden kusjes uit als je betaalde, werden door hun baas bij iedereen die wilde op de armen, schouders en handen gezet. In sommige gevallen met meerderen tegelijk zelfs, gezien ik net als mijn vriend, plots als zitstok werd gebruikt door 4 mooie vogels.

Gelukkig hadden mijn vriend en ik de camera bij ons! Hier een paar mooie zelfgeschoten platen.

Foto 1 is onscherp, weet ik, maar ik zet hem er toch even bij vanwege de uitdrukking van het jongetje. Zo geweldig :D

1.
Afbeelding

En deze dappere jongeman was toch wel erg bang voor zijn schoudergenoot. Hij hield het maar een paar minuten vol, wat voor erg leuke gezichtsuitdrukkingen zorgde.

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Quinty op ma feb 11 2008 10:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Dennis71

Bericht door Dennis71 » ma feb 11 2008 9:56 pm

Leuke foto's :)

Weet je zeker dat het een jongetje is?

M.Oorthuis
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door M.Oorthuis » ma feb 11 2008 9:59 pm

Deze man doet dit al z'n hele leven en staat soms ook in Scheveningen :) praatte hij gebrekkig nederlands?
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Woudschim

Bericht door Woudschim » ma feb 11 2008 10:03 pm

Hey! ik sta op die onderste foto! Ik beroep me op mijn portretrecht. :P

Quinty

Bericht door Quinty » ma feb 11 2008 10:15 pm

Ja zeker, want ondanks de lange lok die tevoorschijnkomt, waar er overigens verder geen van was, was zijn kledij echt van een jongetje, en zn zusje die in de wagen zat was duidelijk meisje. Bedenk ook dat indische jongetjes erg zacht van huid en gezicht zijn en vaak voor meisje worden aangezien. ;)

GdP

Bericht door GdP » ma feb 11 2008 11:07 pm

Het zijn leuke foto’s.

Maar ik vind het wel gevaarlijk! Voor je het weet bijten die krengen in je oor. :mrgreen:

rainbow eyes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door rainbow eyes » di feb 12 2008 2:33 pm

Woudschim schreef:Hey! ik sta op die onderste foto! Ik beroep me op mijn portretrecht. :P
Jij bent toch 1 van de gitaristen in Conorach :?:
Dan zal je best wel wat vaker op de foto worden gezet.... 8)

Quinty

Bericht door Quinty » di feb 12 2008 8:43 pm

Hahaha, jazeker :P Wederom door mij en anderen :P

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”