Jonge: Erwin

@ Chip.chip54 schreef:Je bedoelt: meisje heet Noël!soulpic schreef:Meid heet Noel
Jonge: Erwin
Jongen heet Erwin
Voor mij hoeft een foto niet iets altijd bij te dragen als ik het shop. Ik shop het zeker niet om het grappig te maken. Dat moment leg ik wel vast met de camera zelf.Maud schreef:Soulpic,
Als je een foto shopt dan moet het iets bijdragen waardoor een foto's mooi of grappip wordt maar op jou manier vind ik het te zwaar. Origineel vind ik namelijk beter dan de geshopte. Probeer een lichtere vorm.
Gr.
Maud
soulpic schreef:Voor mij hoeft een foto niet iets altijd bij te dragen als ik het shop. Ik shop het zeker niet om het grappig te maken. Dat moment leg ik wel vast met de camera zelf.Maud schreef:Soulpic,
Als je een foto shopt dan moet het iets bijdragen waardoor een foto's mooi of grappip wordt maar op jou manier vind ik het te zwaar. Origineel vind ik namelijk beter dan de geshopte. Probeer een lichtere vorm.
Gr.
Maud
Meestal photoshop ik een foto om het orgineel beter te maken en oneffenheden weg te werken.
Heb ik bij deze foto ook gedaan:
- Tanden lichter gemaakt
- Puistjes weggewerkt
- Bord weggewerkt
- Contrast oomhoog
- Ogen lichter gemaakt.
- Kleureffect
Dat sommige mensen het misschien iets te donker vinden, is kwestie van smaak (naar mijn mening)
Alles is goed te zien (spreekt voorzichzelf) niets is onderbelicht.
Technisch is de foto in orde, dus vind ik het een kwestie van smaak.
Maar smaken/meningen verschillen, maar goed ook!
Anders zou 't wel erg saai worden op de wereld.
soulpic schreef:
Jullie nog tips?
Ik zou de foto (van de jongen en het meisje) rechtzetten (zie muur), donkere partijen klein beetje lichter maken en aan de bovenzijde een stuk afsnijden.Jullie nog tips?
Beide foto's zijn niet goed belicht...rechts boven is het enorm overbelicht, de stammen van de bomen zijn half weggevreten.Persoonlijk vind ik de personen en het totaal beeld goed belicht (niks is onderbelicht of bovenbelicht) en als iemand het dan graag...
william schreef:Wat is dat voor een gek