Photoshoot buiten Kasteel
- Jaap Driest
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
:mrgreen:Jaap Driest schreef:Dat is Soulpic, het kind van het forum. Hij is aan komen lopen. We proberen hem met z' allen op te voeden. Maar (Fawlty Towers) You can quicker train a monkey.
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
- soulpic
- Forumlid
- Contacteer:
Ok, ik zal maar beginnen met mijn excuses aan te bieden:
excuses voor het kinderlijke gedrag dat ik heb vertoond.
Niet iedereen zit altijd even lekker in zijn vel en weert dat soms wel eens even op iemand af.
Zelf ben ik er ook achter dat ik meer moet gaan lezen over fotografie en vooral technische zaken. Mijn voorkeur gaat nog steeds uit om het spelenderwijze in de praktijk te leren omdat een boek over fotografie lezen ongeveer net zo moeilijk is als wiskunde voor mij (daar sta ik gemiddeld een 2.0 voor, dus..kunnen jullie nagaan)
Omdat de logica er niet altijd is (vooral bij wiskunde niet) en fotografie ook niet altijd is het even doorbijten om zo'n boek door te lezen als beginner.
Aangezien ik toch echt verder wil met fotografie ben ik maar tot deze beslissing gekomen (meer lezen, meer ervaring op doen)
Ik was graag mee naar Belgie gegaan (fotogenieke plaats)
maar naar deze reactie's hier op het forum dacht ik dat ik me niet bepaald op mn gemak zou voelen (bang dat mensen er over zouden beginnen ofzo)
En zoals jullie weten ben ik een student, en studenten hebben vaak weinig geld. Daar ben ik er een van (zeker naar die dure aanschaffen van de camera en accesoires)
Hoop dat jullie m'n excuses/opbiechting aanvaarden en me verder helpen in de fantastische wereld van fotografie!
Niet iedereen zit altijd even lekker in zijn vel en weert dat soms wel eens even op iemand af.
Zelf ben ik er ook achter dat ik meer moet gaan lezen over fotografie en vooral technische zaken. Mijn voorkeur gaat nog steeds uit om het spelenderwijze in de praktijk te leren omdat een boek over fotografie lezen ongeveer net zo moeilijk is als wiskunde voor mij (daar sta ik gemiddeld een 2.0 voor, dus..kunnen jullie nagaan)
Omdat de logica er niet altijd is (vooral bij wiskunde niet) en fotografie ook niet altijd is het even doorbijten om zo'n boek door te lezen als beginner.
Aangezien ik toch echt verder wil met fotografie ben ik maar tot deze beslissing gekomen (meer lezen, meer ervaring op doen)
Ik was graag mee naar Belgie gegaan (fotogenieke plaats)
maar naar deze reactie's hier op het forum dacht ik dat ik me niet bepaald op mn gemak zou voelen (bang dat mensen er over zouden beginnen ofzo)
En zoals jullie weten ben ik een student, en studenten hebben vaak weinig geld. Daar ben ik er een van (zeker naar die dure aanschaffen van de camera en accesoires)

Hoop dat jullie m'n excuses/opbiechting aanvaarden en me verder helpen in de fantastische wereld van fotografie!
"Imagination is far more important than knowledge"
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
We helpen je graag hoor als je er maar wel blijkt van geeft dat je er wat mee doet.soulpic schreef:Ik was graag mee naar Belgie gegaan (fotogenieke plaats) maar naar deze reactie's hier op het forum dacht ik dat ik me niet bepaald op mn gemak zou voelen (bang dat mensen er over zouden beginnen ofzo)
En we blaffen wel maar bijten niet dus gewoon meegaan een volgende keer, zo'n fotoshoot is leuk én leerzaam.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Kijk, Soulpic met de billen bloot.soulpic schreef:Ok, ik zal maar beginnen met mijn excuses aan te bieden:

Ik zou zeggen dat je met deze bekentenis een grote stap maakt. Natuurlijk helpen we je, als je je maar gedraagt...

Wel een beetje flauw overigens dat men je in dit draadje een beetje te kijk heeft gezet; je had er hier geen aanleiding voor gegeven. Maar zo gaat dat nu eenmaal; als je in negatieve zin opvalt blijft dat langer hangen dan dat je iets goeds doet.
Je moet gewoon niet van jezelf eisen dat je in no time een superfotograaf wordt. Dat duurt gewoon even als je niet super-getalenteerd bent (is zeker 90% van de forumleden hier ook niet). Maar het is voor een groot deel te leren, zowel uit boekjes als in de praktijk. Als je daar het geduld voor kan opbrengen, dan ga je nog veel lol beleven aan fotograferen!
Omdat die kinderen ook nog wel eens aan komen lopen?Skippy schreef:Hoezo?roeree schreef:Hij is toch niet van Chinese afkomst he?
Soulpic,
Ik hoop dat je meent wat je zegt en dat ook in de praktijk gaat brengen. Dan weet ik zeker dat eenieder je hier verder wil helpen.
Welcome back zullen we maar zeggen.
Groeten Raymond
- Corné Goud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Met vriedelijke groet Corné Goud
Nikon D500 & D2x & D50 Nikkor`s 18-55 & 16-85 & 70-210 /AF-D 70-200F2.8 VRII /1.4extender/
http://www.flickr.com/photos/cornegoud/
Nikon D500 & D2x & D50 Nikkor`s 18-55 & 16-85 & 70-210 /AF-D 70-200F2.8 VRII /1.4extender/
http://www.flickr.com/photos/cornegoud/