Fotobewerking Tim

Discussies over fotobewerking en archivering
dapp&co

Bericht door dapp&co » do feb 14 2008 9:51 pm

@soulpic, en hoe ga jij aan die dvd komen dan? volgens mij staat er sold out, heb wel belangstelling als je weet waar je het vandaan haalt hou ik me aanbevolen.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » do feb 14 2008 10:11 pm

soulpic schreef:Toen ik voor het eerst met photoshop te maken kreeg, werd ik uit de les verwijderd omdat ik er geen hol van snapte en aan 't kl*tn was.
Vreemde school als ze je verwijderen als je iets niet snapt; je zit juist daar om wat te leren!

Of zat je gewoon te kl*ten, en was dat de reden? :P

Timothy, je gaat toch wel gewoon door met het plaatsen van die dingen, toch? We dollen hier een beetje met je. Maar dat lijkt me wel duidelijk!
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Timothy

Bericht door Timothy » do feb 14 2008 10:23 pm

Tuurlijk.... als iemand weet te dollen...

Misschien is de volgende bewerking net iets te veel voor sommige mensen maareh....

Afbeelding

soulpic
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door soulpic » do feb 14 2008 10:33 pm

dapp&co schreef:@soulpic, en hoe ga jij aan die dvd komen dan? volgens mij staat er sold out, heb wel belangstelling als je weet waar je het vandaan haalt hou ik me aanbevolen.
lady's and gentleman: we got him:

http://www.marktplaats.nl/index.php?sre ... 3Fxref%3D1

Voor 40 euro, gratis verzondkosten...koopje!
"Imagination is far more important than knowledge"

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » do feb 14 2008 10:47 pm

Timothy schreef:Tuurlijk.... als iemand weet te dollen...

Misschien is de volgende bewerking net iets te veel voor sommige mensen maareh....

Afbeelding
Deze vind ik wat minder. Teveel informatie denk ik. Teveel een zoekplaatje, je oog vindt nergens rust. Het onderwerp spreekt me juist enorm aan!
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Plaats reactie

Terug naar “Fotobewerking en archivering”