Een heerlijk weekendje Parijs
- Maud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
De Put,
Wat is nr 16?
nummer 15 te donker, te korte sluitertijd misschien?
Jammer dat 13 zo klein genomen is
De mooiste van deze serie vind ik nummer 17. Maar wat voor vlek is dat achter je naam? Expres weggehaald?
Wat is nr 16?
nummer 15 te donker, te korte sluitertijd misschien?
Jammer dat 13 zo klein genomen is
De mooiste van deze serie vind ik nummer 17. Maar wat voor vlek is dat achter je naam? Expres weggehaald?
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief
Hoi Maud,
Nr. 16 is de weerspiegeling van het oude Louvre in de moderne piramidevormige ingang.
Nr. 15 heb ik bewust nog donkerder gemaakt... gewoon omdat ik dat leuk vond
Nr. 13 werd aan de onderzijde ontsierd door lantaarns en helaas, boven hield de ruimte op mijn sensor op... beetje snapshot eigenlijk bij nader inzien...
Nr.17 ik heb niets weggehaald, geen idee waarom de steen daar minder aanslag heeft
Groeten,
Remco
Nr. 16 is de weerspiegeling van het oude Louvre in de moderne piramidevormige ingang.
Nr. 15 heb ik bewust nog donkerder gemaakt... gewoon omdat ik dat leuk vond

Nr. 13 werd aan de onderzijde ontsierd door lantaarns en helaas, boven hield de ruimte op mijn sensor op... beetje snapshot eigenlijk bij nader inzien...
Nr.17 ik heb niets weggehaald, geen idee waarom de steen daar minder aanslag heeft
Groeten,
Remco
Het kader snoept inderdaad eens stukje van de foto af Tim, hier hou ik waar mogelijk rekening mee bij het croppen. Indien het niet mogelijk is verklein ik het kader. Dit kadertje is toch wel een soort van handtekening geworden voor mijn foto's en blijft dus
Ik kan me je vraag echter goed voorstellen.
Groeten,
Remco

Groeten,
Remco