Carnaval

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
sofa2007
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Carnaval

Bericht door sofa2007 » do feb 14 2008 11:35 pm

Foto uit het archief. Deze is al weer een paar jaar oud, gemaakt met een analoge Minolta, ingescand denk ik. Kwaliteit is niet echt super.

Afbeelding
Willem

______

D300 // D600 // Nikkor 14-24mm 2.8 G // Tamron SP 24-70 mm 2.8 // Nikkor 70-200 2.8 G // Panasonic DMC-LX5

http://www.flickr.com/photos/willem_schwertmann" onclick="window.open(this.href);return false;

GdP

Bericht door GdP » vr feb 15 2008 12:17 am

Ik ben niet z'n carnaval liefhebber, en vind de foto helemaal niks.
Maar ik kan me wel voorstellen dat je met genoegen terug kijkt naar het moment dat je deze foto maakte.
Want volgens mij, zonder al die rommel op haar gezicht is het een knappe dame.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Re: Carnaval

Bericht door Patrick » vr feb 15 2008 1:01 am

sofa2007 schreef:Foto uit het archief. Deze is al weer een paar jaar oud, gemaakt met een analoge Minolta, ingescand denk ik. Kwaliteit is niet echt super.
Als je het zelf al niets vindt, en het is ook nog niet eens gemaakt met een Nikon, waarom plaats je het dan hier op het forum??? :?
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

sofa2007
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door sofa2007 » vr feb 15 2008 4:05 pm

GdP schreef:Ik ben niet z'n carnaval liefhebber, en vind de foto helemaal niks.
Maar ik kan me wel voorstellen dat je met genoegen terug kijkt naar het moment dat je deze foto maakte.
Want volgens mij, zonder al die rommel op haar gezicht is het een knappe dame.
Heb ook niks met carnaval. Maar dit plaatje heeft iets ironisch en iets Gronings (want dit was carnaval ergens op het Hogeland tegen de waddenzee aan): "we vieren wel carnaval maar wel blijven serieus".
Willem

______

D300 // D600 // Nikkor 14-24mm 2.8 G // Tamron SP 24-70 mm 2.8 // Nikkor 70-200 2.8 G // Panasonic DMC-LX5

http://www.flickr.com/photos/willem_schwertmann" onclick="window.open(this.href);return false;

Frederix

Re: Carnaval

Bericht door Frederix » vr feb 15 2008 4:48 pm

sofa2007 schreef:Foto uit het archief. Deze is al weer een paar jaar oud, gemaakt met een analoge Minolta, ingescand denk ik. Kwaliteit is niet echt super.

Afbeelding
Volgens mij zijn dit echte smurfen . . . . :lol:

Afbeelding
Foto 1: échte Smurfen . . .
(Nikon F100, Fuji Superia 400, 2007-02-18, dd-126-1-1)

mikemix

Bericht door mikemix » vr feb 15 2008 4:54 pm

Vind het helemaal niks en heb er niks mee.
Zo'n waardeloos feest, maar ja, ben noordeling.

Frederix

Bericht door Frederix » vr feb 15 2008 5:08 pm

mikemix schreef:Vind het helemaal niks en heb er niks mee.
Zo'n waardeloos feest, maar ja, ben noordeling.
Ik heb er als geboren en getogen Groninger ook niets mee, maar voor onze fotowerkgroep moesten we de uitgedoste mens vastleggen. Dan is carnaval een geschikte gelegenheid. Deze opname is van het carnaval van Hoogland, ex-dorp tegen Amersfoort aan gelegen . . . :mrgreen:

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”