Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Hmm da's duidelijk commentaar Gerrit... je hebt gelijk.
Op het origineel is de onderkant nog wel zichtbaar evenals de boten. Hier heb ik dus inderdaad een foto waarbij mijn kader net teveel beeld weggesnoept heeft.... jammer. Ik ga voor de update, maar dat gaat vandaag zeker niet meer gebeuren.
vind hem ook niet echt wat hebben , op zo`n locatie kan je echt betere foto`s maken dan dit.
de masten van de boten trekken ook de aandacht weg van het kasteel.
en een onverlaat heeft ook nog is een grafitti op de muur gespoten rechts onderin
misschien zou een ander standpunt beter zijn: bijvoorbeeld dichter bij kasteel en dan(als dat kan) vanachter die of een boom zodat je bovenin de compositie gebladerte als inkadering kan gebruiken( is maar een suggestie hoor).
gr ben.
Hmm… dit is wel een uitdaging hoor als een foto zoveel discussie op roept. Zelf vind ik hem nog steeds wel de moeite waard omdat ik erg van dit soort verlopende luchten hou. Het zou inderdaad wel mooier zijn als ik de masten weg zou gummen want die dragen niets bij aan het geheel. De ‘grafitti’ is inderdaad geheel stijlloos