lage zon..[edit 6 nieuwe toegevoegd]
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
U riep mij?De Put schreef:Mooi hoor... er zijn wat mensen die kritiek hebben op 'mijn' kader en wellicht klinkt dit daarom vreemd uit mijn mond, maar ik vond het simpele zwarte lijntje veel strakker dan dit zwarte plakkaat met je naam erin.

Ik vind de kadertjes prachtig; mooi strak en niets aan de foto afdoende. Mooie serie foto's trouwens ook. Zwart-wit rules!
Ik vind het bijplaatsen van foto's op deze manier (in het eerste berichtje) trouwens niet zo'n goed idee; ik had de foto's bijna gemist, maar had het gevoel iets over het hoofd gezien te hebben tijdens het lezen van het commentaar. Dat bleken foto's 2 tot 7 te zijn...

- Maud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Hele mooie toevoeging!
De laatste vind ik gaaf maar die boom heeft ook iets..
Neem die camera altijd maar mee met dit soort weer
De laatste vind ik gaaf maar die boom heeft ook iets..
Neem die camera altijd maar mee met dit soort weer

D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief
#4 en #7 zijn het voor mij. Ik begin waarachtig zwart-wit foto's nog mooi te vinden ook. Eerst nog even verder verdiepen in de materie waar ik nu mee bezig ben en zodra ik dat onder de knie heb, ga ik hier ook maar eens aan beginnen.
Wederom dank voor de nieuwe inspiratie !
ALE
Wederom dank voor de nieuwe inspiratie !
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters