Gisteren nieuwe (web) winkel in Apeldoorn bezocht: Cameratools
Mooie ruime zaak, met aardig wat spullen om aan te raken. Vriendelijke en gastvrije bejegening.
Geen verkooppraatjes, deskundigheid vanuit praktijk ( docent fotovakschool)
De mensen komen vanaf Konijnenberg, Den ham en zijn neergestreken in Apeldoorn strak aan de A1.
Sinds een aantal weken geopend en dus nog opstartend.
Bieden Gratis workshops aan ; Adobe Lightroom, kleurmanagement, studiofotografie en reportage flitsen.
Wellicht interessant voor iemand?
Gratis workshops
Re: Gratis workshops
dan is het mysterie van de emailadreslijsten van konijnenberg die cameratools schijnt te gebruiken ook weer opgelostSnah schreef: De mensen komen vanaf Konijnenberg, Den ham en zijn neergestreken in Apeldoorn strak aan de A1.

ajuus
emiel
Mij zie je voorlopig niet bij cameratools ook is het vlakbij.
De manier waarop men klanten benaderd vind ik niet kunnen (zie bij tweakers), opstappen (of weggestuurd worden) bij Konijnberg, prive informatie over klanten meejatten en een nieuwe zaak beginnen.
Trouwens Konijnenberg en CameraNu zijn toch goedkoper.
Ik zie nu overal positieve mailings in forums opduiken over cameratools. Krijg de indruk dat dit gemaakte reklame is, dus postings van Camera Tools zelf. Misselijk makend gedrag.
De manier waarop men klanten benaderd vind ik niet kunnen (zie bij tweakers), opstappen (of weggestuurd worden) bij Konijnberg, prive informatie over klanten meejatten en een nieuwe zaak beginnen.
Ik zie nu overal positieve mailings in forums opduiken over cameratools. Krijg de indruk dat dit gemaakte reklame is, dus postings van Camera Tools zelf. Misselijk makend gedrag.
- ton
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
.John Sentani schreef:Mij zie je voorlopig niet bij cameratools ook is het vlakbij.
Hier heb ik niets aan toe tevoegen

mee eens .
Groeten Ton .